کد خبر:11670
پ

در اولین جلسه مدیرعامل جدید با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس چه گذشت

جعفر سمیعی، علی رغبتی، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه و رضا یلوه نفراتی بودند که صبح امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.     در اولین جلسه مدیرعامل جدید با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس چه گذشت ?مدیرعامل پرسپولیس در ابتدای این ملاقات، ابتدا به بازیکنان خسته نباشید گفت و از آنها […]

جعفر سمیعی، علی رغبتی، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه و رضا یلوه نفراتی بودند که صبح امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.

 

 

در اولین جلسه مدیرعامل جدید با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس چه گذشت

?مدیرعامل پرسپولیس در ابتدای این ملاقات، ابتدا به بازیکنان خسته نباشید گفت و از آنها به خاطر تمام تلاش‌هایی که داشته‌اند و دارند و منجر به چهار دوره قهرمانی پیاپی و حضور مجدد در فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، تشکر و قدادنی کرد.

?در ادامه، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم، به نمایندگی از بازیکنان، ضمن خیر مقدم به مدیر عامل و معاون اجرایی باشگاه، مسائلی را مطرح کرد. او گفت: بچه‌ها در این چند سال، تعصب و توانایی خود را نشان داده و با سخت‌ترین شرایط باشگاه و فوتبال کنار آمده‌اند. در این چند سال، در اکثر زمان‌ها با مشکلات مالی و تعویق در پرداخت‌ها روبرو بوده‌اند.

?وی افزود: تنها چیزی که آنها می‌خواهند، صدایت و احترامی است که استحقاقش را دارند. انتظار ما هم از شما این است که این صداقت و احترام حاکم و مشکلات مالی حل شود. پرسپولیس تیم اول ایران است و در سطح اول کار می‌کند اما مشکلاتی دارد که این روزها می‌بینیم خیلی از باشگاه‌ها چنین مشکلاتی ندارند.

?جعفر سمیعی پس از شنیدن این صحبت‌ها، اظهار داشت: از مسائل و مشکلات پرسپولیس تا حد زیادی اطلاع دارد و مدیریت باشگاه مصمم به حل مسائل است. قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد. شما هم متحد، همدل و با انگیزه کار خود را ادامه بدهید. کارهای بزرگی در پیش است که با هم آنها را انجام خواهیم داد.

?در جریان این دیدار، ابراهیم شکوری هم لحظاتی با بازیکنان صحبت کرد. وی با اشاره به این که پرسپولیس به حضور بزرگان کنونی در تیم افتخار می‌کند، ادامه داد: من خودم بازیکن پرسپولیس بودم. البته پرسپولیس در آن دوره مثل این زمان موفق نبود ولی کم و بیش، مشکلاتی که دارید را با تمام وجود حس کرده‌ام. به امید خدا مرحله به مرحله این مشکلات حل می‌شود. من هم به عنوان پل ارتباطی در خدمت شما خواهم بود و هر مشکلی که داشتید را منتقل خواهم کرد.

?در این ملاقات، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی هم از حضور مدیر عامل، عضو هیأت مدیره و معاونان باشگاه در محل تمرین و انجام این جلسه تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید