کد خبر:30279
پ

دروازه بان پرسپولیس را با دستبند بردند

خبرگزاری ایلنا دقایقی پیش از اتفاقی عجیب پرده برداشت و مدعی شد حامد لک با دستبند در دادگستری تبریز برای ادای توضیحات در خصوص رفتارش با توپ جمع کن بازی پرسپولیس و ماشین سازی حاضر شده است.   دروازه بان پرسپولیس را با دستبند بردند حتماً به یاد دارید که انتشار ویدئویی از حامد لک […]

خبرگزاری ایلنا دقایقی پیش از اتفاقی عجیب پرده برداشت و مدعی شد حامد لک با دستبند در دادگستری تبریز برای ادای توضیحات در خصوص رفتارش با توپ جمع کن بازی پرسپولیس و ماشین سازی حاضر شده است.

 

دروازه بان پرسپولیس را با دستبند بردند

حتماً به یاد دارید که انتشار ویدئویی از حامد لک که در ان الفاظ رکیکی خطاب به توپ جمع کن تبریزی به کار رفته بود، موجی از اعتراضات را در پی داشت و به همین دلیل جمعی از وکلای تبریزی با شکایت از لک به دادسرای تبریز خواستار رسیدگی به تخلف او و اشد مجازات برای وی شدند.

اگرچه کمیته انضباطی با مجازاتی سبک به استقبال حامد لکی رفت که تیمش در کورس قهرمانی قرار داشت اما به نظر می رسد همانطور که دادسرای فلاورجان اصفهان 4 جوانی را که به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند به حبس محکوم کرد، دادسرای تبریز نیز مجازاتی به مراتب شدیدتر از احکام کمیته انضباطی را برای حامد لک در نظر خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس توانست جلوی این اتفاق را در کوران بازیهای لیگ و جام خذفی بگیرد اما به نظر می رسد گریزی از مواجهه با محرومیت احتمالی دروازه بان پرسپولیس نیست.

 

کلیدواژه : پرسپولیسحامد لک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید