کد خبر:23548
پ

دردسر جدید برای پرسپولیس در هند | خطر دیسکالیفه شدن و اخراج از مسابقات

در حالی که ابتدای معرفی کشور هند به عنوان میزبان بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه E، مسئولین پرسپولیس نسبت به این انتخاب AFC موضع گیری کرده بودند به نظر می رسد حق با پرسپولیسی ها بوده چرا که هر آن احتمال دارد، تیم پسپولیس مثل الهلال دیسکالیفه شود و از مسابقات اخراج شود.   […]

در حالی که ابتدای معرفی کشور هند به عنوان میزبان بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه E، مسئولین پرسپولیس نسبت به این انتخاب AFC موضع گیری کرده بودند به نظر می رسد حق با پرسپولیسی ها بوده چرا که هر آن احتمال دارد، تیم پسپولیس مثل الهلال دیسکالیفه شود و از مسابقات اخراج شود.

 

بررسی شرایط میزبانی شهر گوا هند در لیگ قهرمانان آسیا

 

دردسر جدید برای پرسپولیس در هند | خطر دیسکالیفه شدن و اخراج از مسابقات

دردسر جدید برای پرسپولیس در هند | خطر دیسکالیفه شدن و اخراج از مسابقات

 

برنامه بازیهای پرسپولیس در آسیا 2021

 

حتماً به یاد داید که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تیم الهلال حتی با وجود در اختیار داشتن لابی عبی و عربستانی در AFC نتوانست حفش را به کرسی بنشاند و د نهایت به دلیل کثرت مبتلایان به کرونا، از بازیها کنا گذاشته شد.

اکنون با توجه به وضعیت وخیم کرونا در هندوستان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل محل استقرار پرسپولیس،  عملاً حباب بهداشتی حول بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد و بر طبق اعلام مسئولین این تیم، تمامی اتاق های این هتل پر است و هیچ تمهیدات ویژه ای برای محافظت از ابتلای بازیکنان پسپولیس که در این هتل مستقر هستند اندیشیده نشده است. مسئولین گوا هند به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اند آنها وظیفه ای در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند و خود پرسپولیسی ها می بایست از خودشان مراقبت کنند.

با توجه به شیوع گسترده کرونای انگلیسی در کشور هند و به خصوص استان گوا، به نظر می رسد پرسپولیس کار سختی در مرحله گروهی در پیش خواهد داشت چرا که حس ابتلا به کرونا مسلماً این تیم را از نظر روانی تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد و اگر یک بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شود، آنگاه از بازیها اخاج می شود و در صورتی که تعداد مبتلایان به کرونای بازیکنان پرسپولیس به حد نصاب برسد، این تیم نیز مثل الهلال از بازیهای کنار گذاشته خواهد شد.

 

هر چه که هست، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می بایست حداکثر تمرکز خود را برای حفاظت از خود در برابر ابتلا به کرونا در شهر کرونازده گوا داشته باشند چرا که در صورت غفلت از این مورد، به سرنوشت الهلال دچار خواهند شد.

 

البته مقررات اخراج از بازیها برای همه تیمها یکسان است اما با توجه به اینکه وضعیت شهر گوا، نسبت به سایر شهرهای میزبان لیگ قهرمانان آسیا بحرانی تر است و مسئولین هندی نیز در کمال بی مسئولیتی، هیچ اقدام جدی برای مراقبت از بازیکنان تیم مهمان و جلوگیری از ابتلای بازیکنانشان به کرونا نمی کنند، این خطر برای تیمهای گروه E که پرسپولیس نیز یکی از آنهاست بیش از سایر تیمها است.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 10 آوریل 2021 / 11:55 ق.ظ

    پرسپولیس واکسن زده دوست‌من وگرنه عمرا با نساجی بازی میکرد قبل از سفر آسیا. شما اگر روزنامه نگار بودید پیگیر اینهمه تبعیض بودید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید