کد خبر:31714
پ

درخواست عجیب پرسپولیس از اسکوچیچ: ترابی و سرلک یک نیمه بازی کنند

اشرف مدیر رسانه ای پرسپولیس در خصوص رد درخواست باشگاه پرسپدلیس توسط اسکوچیچ گفت: درخواست ما از تیم ملی زیاده‌خواهی نبود و کریم باقری با اسکوچیچ صحبت کرد،از مخالفت شگفت زده شدیم،انها بازی نکرده بودند. اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس: با وجود اینکه دیروز درخواست کردیم با توجه به شروع نشدن لیگ برتر و […]

اشرف مدیر رسانه ای پرسپولیس در خصوص رد درخواست باشگاه پرسپدلیس توسط اسکوچیچ گفت: درخواست ما از تیم ملی زیاده‌خواهی نبود و کریم باقری با اسکوچیچ صحبت کرد،از مخالفت شگفت زده شدیم،انها بازی نکرده بودند.

اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس:
با وجود اینکه دیروز درخواست کردیم با توجه به شروع نشدن لیگ برتر و نداشتن بازی رسمی، برای آماده‌سازی هرچه بهتر پرسپولیس در آستانه دیدار حساس و مهم با الهلال، مهدیترابی و میلادسرلک را حداکثر یک نیمه برای بازی دوستانه با سپاهان در اختیار تیم ما قرار دهند، سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد.

حتی کریم باقری نیز از طرف سرمربی ما مستقیما با اسکوچیچ صحبت کرد اما باز هم با درخواست پرسپولیس مخالفت شد و واقعا شگفت‌زده‌ایم. اگر این دو بازیکن مقابل امارات بازی کرده بودند، چنین درخواستی نمی‌کردیم ولی وقتی بازی نکرده بودند توقع داشتیم این همکاری صورت گیرد.

 

پی نوشت: نکته جالب در خصوص موضع باشگاه پرسپولیس در این خصوص اسنکه آنها از رفتار نرمال سرمربی تیم مل شگفت زده شده اند و این در حالی است که درخواست آنها شگفت انگیز بود نه رد آن توسط اسکوچیچ. البته شاید اجابت درخواست باشگاه پرسپولیس از گل گهر و سپاهان مبنی بر شبیه سازی تیم های مقابلش در لیگ قهرمانان آسیا در شگفت زده شدن مسئولین پرسپولیس بی تاثیر نباشد چرا که ظاهرا آنها عادت کرده اند به درخواستهایشان موافقت شود. شاید هم موصع حمایتی رسانه های نزدیک به پرسپولیس از اسکوچیچ این تصور را برای مسئولین پرسپولیس به وجود آورد که اسکوچیچ با هر خواسته آنها موافقت خواهد کرد که اینگونه با رد درخواستشان شگفت زده شدند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 10 اکتبر 2021 / 6:57 ق.ظ

    اخه این تیم حکومتی از تیم ملی مهمتره برای حکومت . هواپیمای اختصاصی نداشتن تیم‌کیروش و هواپیما داشتن تیم حکومتی یادتونه که صدای کیروش را هم در آورد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید