کد خبر:32216
پ

درخواست عجیب معاون سابق پرسپولیس: به چند هوچی گر نیازمندیم!

حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، جای پیشکسوتانی که مدام در فضای مجازی به سود پرسپولیس جار و جنجال به پا می کردند و با ادبیات زشت، از دشمنان خیالی صحبت می کردند را خالی دانست . او حتی با نام بردن از مهرداد میناوند از پیشکوستان پرسپولیس خواست تا […]

حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، جای پیشکسوتانی که مدام در فضای مجازی به سود پرسپولیس جار و جنجال به پا می کردند و با ادبیات زشت، از دشمنان خیالی صحبت می کردند را خالی دانست . او حتی با نام بردن از مهرداد میناوند از پیشکوستان پرسپولیس خواست تا مثل میناوند با تندی در فضای مجازی فعالیت داشته باشند! قدوسی ظاهراً فراموش کرده که میناوند در اواخر عمر خود از کرده خود که با تحریک امثال ایشان (حسین قدوسی) در فضای مجازی کری خوانی های سخیفی انجام می داد، پشیمان شد و اینگونه رفتار را تقبیح کرد اما ظاهراً امورات حسین قدوسی برای امتیاز گیری به نفع تیم محبوبش از راه هوچی گری می گذرد که این روزها کم رنگ شده و او فراخوان برای دعوت از پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور در این وادی کرده است.

 

درخواست عجیب معاون سابق پرسپولیس: به چند هوچی گر نیازمندیم!

قدوسی و مافیای رسانه ای که در اختیار دارد این روزها به شدت بر روی این مسئله کار می کنند که چرا استقلال بازیکن خارجی جذب کرده و پرسپولیس موفق به اینکار نشده که با نگاهی ساده به قانون علت این موضوع مشخص بوده و هست اما دوستان برای ترسیم دشمن فرضی برای پرسپولیس بر روی یک مسئله کاملاً واضح دائماً مانور می دهند.

مسلماً اینکه استقلال به جای خریدهای گران قیمت به سراغ پرداخت بدهی های خود رفت و دوستان به جای پرداخت طلب برانکو و کالدرون به جذب ستاره های لیگ ایران که امروز شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند رفته اند، مشکل استقلال نیست. در قانون به طور واضح ذکر شده که اگر تیمی حکم قطعی در خصوص پرداخت مطالبات به بازیکن  یا مربی خارجی داشته باشد، نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند و حال اینکه هنوز تکلیف پرونده استراماچونی و پادوانی مشخص نشده و این در حالی است که CAS نیز محکومیت پرسپولیس در پرونده کالدرون را تائید کرد و این مورد یک حکم قطعی برای پرسپولیس محسوب می شود و به موجب همین حکم قطعی تاکنون نتوانسته اند بازیکن خارجی جذب کنند.

قدوسی در حالی با جار و جنجال از پنالتی فولاد مقابل پرسپولیس صحبت می کند و این اتفاق را یک اشتباه داوری بزرگ قلمداد می کند که پرسپولیس در این دیدار برنده بازی شد و اشتباه داوری فوق تاثیری در نتیجه نهایی نداشت همانطور که کارشناسان داوری، اشتباه داور بازی استقلال و هوادار را در تکرار پنالتی تائید کردند اما آن اشتباه هم تاثیری در نتیجه نهایی نداشت و نیازی به جوسازی و هوچی گری پس از این اتفاقات نبوده و نیست اما آقایان که با این ترفندها چند سالی است، امورات می گذرانند و با سپر رسانه ای که ساخته اند در بزنگاه ها، داوران را تحت فشار قرار داده اند، در این فصل نیز قصد تکرار سناریوهای نخ نمای فصول قبل را دارند و برای اجرای درست آن، نیاز به چند پیشکسوت برای هوچی گری مجازی دارند و به همین منظور فراخوان عمومی صادر کرده اند!

 

 

در پایان باید خدمت جناب قدوسی عرض کرد که پیشکسوتان پرسپولیس دارای شخصیت هستند و برای اهداف پلید، خود را وارد بازی های رسانه ای کثیفی که در چند سال اخیر سازماندهی کرده اید، نمی کنند. به واقع که جناب قدوسی باید طرحی نو در اندازید چرا که این روش دیگر جوابگو نیست … چطور ممکن است حق یک تیم تضییع شده باشد اما 5 فصل متوالی قهرمان شود؟ چطور ممکن است هر فصل، چند فرد معلوم الحال همواره با جار و جنجال مجازی و هوچی گری به دنبال ترسیم دشمن فرضی با شعار “اونا نمیخوان ما قهرمان بشیم” باشند اما در انتهای فصل، کاپ های قهرمانی به آن تیم تقدیم شود؟   شاید وقت آن رسیده به جای پرداخت پول مفت به دروزاه بان نیمکت نشین کروات پرسپولیس، به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت خارجی باشند تا به جای امثال بودیمیر و براندائو، استوکس و اوساگونا که با دلالی پایشان به پرسپولیس باز شد، امثال دیاباته، میلیچ، پاتوسی، تیام، جبارف، یامگا و … که از مبادی رسمی و با بالاترین کیفیت به فوتبال ایران آمدند، به این تیم بپیوندند.

تیمی که حقش ضایع شده آن تیمی است که برای پرداخت مطالباتشف مجبور به فروش ستاره هایش شد نه تیمی که برای پرداخت مطالبات کالدرون و برانکو بدون فروش ستاره هایش، از منابع نامعلوم، تامین مالی شده است!

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 26 اکتبر 2021 / 2:16 ب.ظ

    شرم و حیا هم خوب چیزیه که مال این جماعت ریخته ، در وصف پررویی اینا نمیشه کلمه یا جمله ای پیدا کرد

  • رضا 26 اکتبر 2021 / 11:41 ق.ظ

    مشکل اینجاست اینا نمیخوان بدهی کالدرون را بدن میخوان با اون پول بازیکن خارجی بخرن اینقدر احمقن. اما اینبار بدون بدهی کالدرون پنجره بین المللی بسته است و حتی اگر بدهی بازیکنان داخلی رو هم با تهدید طلبکاران باز کنند تا لیگ تموم شه دیگه فایده نداره.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید