کد خبر:16679
پ

درخواست عجیب افشین پیروانی برای دربی: VAR بیاورید

افشین پیروانی در خصوص تساوی بدون گل با سپاهان و داوری این دیدار گفت: در صحنه‌ای که بچه‌ها اعتراض کردند و نزدیک صحنه بودند، داور می‌توانست پنالتی بگیرد. امیدوارم این چند روز VAR بیاید. ما یک بازی مهم داریم و در این هفته قضاوت‌ها متفاوت بود. امیدوارم حق به حقدار برسد، اما این آرزوی ماست. […]

افشین پیروانی در خصوص تساوی بدون گل با سپاهان و داوری این دیدار گفت: در صحنه‌ای که بچه‌ها اعتراض کردند و نزدیک صحنه بودند، داور می‌توانست پنالتی بگیرد. امیدوارم این چند روز VAR بیاید. ما یک بازی مهم داریم و در این هفته قضاوت‌ها متفاوت بود. امیدوارم حق به حقدار برسد، اما این آرزوی ماست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: داوران کنار خط خیلی می‌توانند کمک کنند. همه پنالتی ما را تأیید کردند و صحنه آهسته تلویزیونی هم روی این مسئله صحه می‌گذارد و فکر می‌کنم یک پنالتی طلب ما از این بازی شد.

وی درباره اینکه آیا واقعاً فکر می‌کند در این چند روز VAR به فوتبال ایران می‌آید، گفت: ما دعا می‌کنیم، این کار نشدنی است، اما امیدواریم همه را به یک چشم ببینند. در این چند روز قضاوت‌هایی شده که اگر VAR بود، خیلی تعیین کننده می‌شد.

پیروانی در خصوص اینکه پس از حواشی فصل گذشته دیدار با سپاهان که این تیم حاضر به تقابل با پرسپولیس نشد و در رختکن ماند بالاخره دو تیم بار دیگر با هم روبه‌رو شدند، گفت: من به تیم خوب سپاهان و نیمکت آنها تبریک می‌گویم. مربی خوب و جوان؛ محرم نویدکیا که شجاعت داشت و امروز هم یک بازی خوب به نمایش گذاشت. سپاهان تیم بزرگی است و با حضور نویدکیا، کریمی و مرزبان کادرفنی خوبی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. ممنون هم هستیم امروز آمدند و بازی کردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در خصوص دربی و اینکه آیا پرسپولیس بازیکن محرومی برای این دیدار دارد یا نه، اظهار داشت: دربی بازی خاصی است و ما بهترین بازی را انجام می‌دهیم و امیدوارم پیروز میدان باشیم. برای این دیدار محروم نداریم، اما امیدوارم قضاوت خوبی صورت بگیرد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ابی 6 ژانویه 2021 / 4:10 ب.ظ

    دفیفا ماهم وی ای ار میخایم تا شمآها برای بقا بجنگید آقای فرش دزد

  • محمود 6 ژانویه 2021 / 8:28 ق.ظ

    پیروانی باعث ننگ تیم محترم پرسپولیسه.هوچی گر دارای پرونده مالی واشاره نمیکنه تنها برد ۳ گلشون با اخراج نشدن سرلک رخ داده .البته یک دندان خراب کل تیم را خراب میکنه.دیروز کامیابی نیا با ضربه محکمی که به سر نور افکن زد باید اخراج میشد.داور خطا هم نگرفت.روی خط اوت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید