کد خبر:19237
پ

درخواست برای برخورد با باشگاه پرسپولیس | شما مقصر مرگ انصاریان هستید آقایان!

در حالی که هواداران فوتبال هنوز غم درگذشت مهرداد میناوند را هضم نکرده بودند، روز گذشته علی انصاریان نیز به واسطه ابتلا به کرونا و پس از حدود دو هفته مبارزه با آن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و بر اندوه هواداران فوتبال افزود. نکته ای که در این بین وجود دارد، نقش غیرمستقیم […]

در حالی که هواداران فوتبال هنوز غم درگذشت مهرداد میناوند را هضم نکرده بودند، روز گذشته علی انصاریان نیز به واسطه ابتلا به کرونا و پس از حدود دو هفته مبارزه با آن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و بر اندوه هواداران فوتبال افزود. نکته ای که در این بین وجود دارد، نقش غیرمستقیم باشگاه پرسپولیس در از دست رفتن این دو عزیز است که به شدت از سوی هواداران پیگیری می شود.

 

مصاحبه خواندنی با علی انصاریان در مورد زندگی اش از ابتدا تا تاکنون

 

درخواست برای برخورد با باشگاه پرسپولیس | شما مقصر مرگ انصاریان هستید آقایان!

درخواست حداکثری برای تعلیق فوری باشگاه پرسپولیس | شما قاتل علی انصاریان هستید

ماجرا از این قرار است که علی انصاریان و مهرداد میناوند در روز 22 دی ماه مهمان ویژه برنامه دربی بودند که باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی مقابل استقلال ترتیب داده بود تا محتوایی اختصاصی برای اپلیکیشن پرسپولیس تهیه شده باشد اما از شواهد و قرائن پیداست که در این برنامه پروتکل های بهداشتی رعایت نشد تا شاهد از دست رفتن دو پیشکسوت فوتبال ایران باشیم.

 

در جریان تماشای بازی ظاهرا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشده و زمینه‌ساز انتقال بیماری شده است. به نظر می‌رسد مهرداد پیش از برنامه کرونا داشته و در روزهای بعدی علائم اولیه خودش را نشان می‌دهد و او با دکتر هاشمیان که از قدیم ارتباط خوبی باهم داشتند تماس می‌گیرد و به میناوند توصیه می‌شود که حتما به بیمارستان مراجعه کند و سی‌تی اسکن بدهد اما او چندان شرایط را جدی نگرفته و اقدامات درمانی لازم را انجام نمی‌دهد که بی اعتنایی مسئولین این برنامه نسبت به انجام تست کرونا قبل از ورود افراد به استودیو در نهایت منجر به بروز یک فاجعه در فوتبال ایران شد.

 

فیلم خراب شدن حال میناوند در ویژه برنامه دربی باشگاه پرسپولیس

استفاده نکردن از ماسک و ندادن تست کرونا قبل از ورود به استودیو و رعایت نکردن فاصله مجاز بین مهمانان از جمله مواردی است که اکنون باشگاه پرسپولیس را در ردیف متهمین این پرونده قرار داده است چرا که در برنامه های این چنینی الزام به دادن تست کرونا وجود دارد و چه بسا اگر تست کرونا انجام شده بود، ابتلای میناوند به کرونا قبل از حضورش در استودیو محرز می شد و او عامل انتقال این ویروس به انصاریان و احتمالاً سایر افراد حاضر در آن استودیو کذایی نمی شد چرا که علی انصاریان بعد از حضور در این برنامه به کرونا مبتلا شد و تا قبل از آن علائمی نداشت اما در تصاویر نیز مشخص است که میناوند در حین برگزاری برنامه نیز حال و روز خوبی ندارد اما با این حال به وضعیت او بی توجهی می شود و در نهایت همین سهل انگاری منجر به از دست دادن علی انصاریان نازنین شد.

به عنوان مثال می توان برنامه عصر جدید را مثال زد که از تک تک اعضای حاضر در استودیو تست کرونا گرته می شود و حتی اگر تست کرونای یکی از شرکت کنندگان مثبت اعلام می شد، او از ادامه رقابت حذف می شد و استثنایی نیز در اینکار وجود نداشت اما سهل انگاری در انجام تست کرونا قبل از برگزاری برنامه دربی باشگاه پرسپولیس منجر به رخ دادن یک فاجعه بزرگ برای فوتبال ایران شد.

 

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نگرفتن تست کرونا از جانب گردانندگان آن برنامه محرز است و باید دید قانونگذار در خصوص این باشگاه که با سهل انگاری خود جان افراد را به مخاطره انداخته چه برخوردی خواهد کرد.

به واقع آیا در شرایطی که موج سوم کرونا در کشور حکمفرما بود، برگزاری چنین برنامه ای ضروری بود یا حتماً باید مناع مالی دوستان از طریق اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس تامین می شد؟

 

اکنون موضع ابراهیم شکوری و باشگاه پرسپولیس که به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی ذوب آهنی ها معترض بودند و به 3 بر 0 شدن بازی تیمشان مقابل ذوب اعتقاد داشتند جالب است که چه موضعی در قبال از دست رفتن جان یک انسان به واسطه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در برنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس خواهند داشت. دوستانی که تا همین چند ماه پیش کرونا را شوخی می گرفتند و معتقد بودند بازیهای فوتبال باید ادامه پیدا کند تا قهرمانی این تیم در لیگ مسجل شود، اکنون نظری حرفی سخنی در خصوص برگزاری ادامه بازیها دارند؟ چند میناوند و انصاریان دیگر باید از دنیا بروند تا دوستان متوجه شوند این جام ها در قبال جان یک انسان ارزش ندارد؟ آیا گل محمدی که مدعی بود فوتبال به در خانه ماندن هواداران کمک کرده نظری در خصوص در خانه نماندن انصاریان و میناوند به خاطر حضور در برنامه اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس، ندارد؟

 

 

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • محمد 4 فوریه 2021 / 2:14 ب.ظ

    این حرف ها مال کیسه های حمامه

  • saeed 4 فوریه 2021 / 2:05 ب.ظ

    کرونا یا قهرمانیهای توخالی ، این بود عاقبته دوبزرگ پیشکسوته باشگاهه (عقدهٔ جام ) پیروزی !!!!!!!!!! روحشون شاد.

  • حاجی 4 فوریه 2021 / 1:23 ب.ظ

    الان شل ممد و ابرام چرخی دارن ست میکنن چطوری دقیقه 8 گل بزنن. مرگ رو میخواستن برای همسایه و مهم نبود اگه بقیهبازیکنا یا پیشکسوتا بمیرن اما کابوس کرونا اومد جون دو تا از پیشکسوتای پرسپولیس رو گرفت تا انقد برای یه جام و امتیاز جون مردم رو به خطر نندازن

  • ممد 4 فوریه 2021 / 12:58 ب.ظ

    نبود واکسن بهانه و برای انحرا افکار عمومی ه . شما پروتکل های بهداشتی رو رعایت کن واکسن نیازت نمیشه . شما الان باید بگی چرا پروتکل ها رو رعایت نکردی نه اینکه بهانه بیارید که هر روز 100 نفر میمیرن . آیا برگزاری این برنامه نیاز فوری کشور بود یا باشگاه پرسپولیس؟ اگه برگزار نمیشد هم اتفاقی نمی افتاد. طرف علائم داره حالش ناخوشه ازش تست کرونا نگرتید بی شرفا ؟

  • ناشناس 4 فوریه 2021 / 12:58 ب.ظ

    باشگاه پرسپولیس الان فقط با سیاه پوش کردن تیمش و تهییج بازیکنانش به خاطر مرگ این ۲ عزیز دنبال ۳ امتیازهاشه و اصلا این پوشش رسانه ای وسیع برای فوت این ۲ جوان و سر خط خبرهای تمام رسانه های ایرانی بودن براش کادوی تبلیغاتی شد و حس غرور و شکوه و عظمت با دوز بالا بهشون تزریق شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید