کد خبر:8931
پ

داستان محمود و استقلال شبیه ماجرای یحیی و پرسپولیس

در حالی که هیئت مدیره استقلال با محمود فکری برای حضور بر روی نیمکت استقلال به توافق رسیده بود، عدم اطلاع مدیران نساجی از این توافق باعث عصبانیت آنها و سنگ اندازی در مورد جدایی فکری شد به طوری که آنها حتی با وجود استعفای فکری مبنی بر نداشتن تمرکز نیز مخالف رفتن او از […]

در حالی که هیئت مدیره استقلال با محمود فکری برای حضور بر روی نیمکت استقلال به توافق رسیده بود، عدم اطلاع مدیران نساجی از این توافق باعث عصبانیت آنها و سنگ اندازی در مورد جدایی فکری شد به طوری که آنها حتی با وجود استعفای فکری مبنی بر نداشتن تمرکز نیز مخالف رفتن او از نساجی هستند.

 

داستان محمود و استقلال شبیه ماجرای یحیی و پرسپولیس

داستان محمود و استقلال شبیه ماجرای یحیی و پرسپولیس

اتفاقات امروز در استقلال شبیه به اتفاقاتی است که در نیم فصل بین پرسپولیس و شهر خودرو در ماجرای انتقال یحیی گل محمدی رخ داد. در آن مقطع نیز در ابتدا مالک شهر خودرو مخالف جدایی یحیی گل محمدی بود و سعی کرد تماس هایی که از بالا برای تحت فشار قرار دادنش برای صدور رضایتانمه یحیی گل محمدی گرفته میشود را با قرار دادن یک سنگ بزرگ در مسیر این جدایی خنثی کند اما مسئولین پرسپولیس با پرداخت رقم سنگین رضایتنامه یحیی موافقت کردند و اگرچه چک های آنها متعاقباً پاس نشد اما توانستند یحیی را از مشهد به تهران بیاورند.

 

در حال حاضر نیز صحبت از تعیین مبلغ سنگین برای صدور رضایتنامه محمود فکری شنیده می شود وبه نظر می رسد بار دیگر شاهد همان اتفاقات در این پرونده باشیم و با چند تماس از وزارت خانه و پرداخت چند چک که مطمئناً پاس نمی شوند، محمود فکری از نساجی به استقلال خواهد آمد.

 

امیدواریم این رویه غلط در فوتبال ایران جا نیفتد و مربیان و تیم ها به اصول حرفه ای و اخلاقی پایبند بمانند چرا که با این سبک جا به جایی، عملاً قراردادها به چیزی شبیه به کشک تبدیل شده اند چرا که در فوتبال دولتی ایران، با چند تماس ساده بدون توجه به قرارداد بازیکن یا مربی با باشگاه، می توان مربی و بازیکن جا به جا کرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 8 اکتبر 2020 / 8:33 ق.ظ

    نخیر داشی! این تشبیه دقیقا مانند تشبیه هویج و جوجه است!!!؟ گوه محمدی وقتی ودستور وزیر لنگی آوردن لنگ نیم فصل و پدیده مدعی قهرمانی مثل تاج و سپاهان بود. با تهدید مالک شهرخودرو توسط بابامسعود تیم مشهدی را رسما ناک اوت کردند با بازی نکردن بودار سپاهان و دادن ۳امتیاز مفت به لنگ شیرابه روحی روانی اصفهانی ها را به هم ریختن و رسما اونها هم از دور خارج کردن تاج هم که حتما خواجه حافظ هم خبرداره مغضوب حکومتها و بخت صددرصد قهرمانی با استرا با فراری دادنش و ۴بازی بدون مربی خوردش کردن!!!! اما حالا یکماه تا فصل مانده هنوز تمرین تیمها هم شروع نشده هیچ چیز معلوم نیست هنوز جاداره بازهم در تیمها تغییرات صورت بگیره. درضمن متفاوتی که خیلی باسابقه تر و کارکشته تر و رزومه دارتر از فکری هست روی نیمکت نساجی هست. لطفا بهتر تحلیل بفرمائید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید