کد خبر:11598
پ

دادکان: شما آقازاده نیستید گدازاده هستید

محمد دادکام رئیس سابق فدراسیون فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در جدیدترین صحبتهای خود، حمله تندی به برخی فدراسیون نشینان و وزارت ورزش وارد کرده است.   دادکان: شما آقازاده نیستید گدازاده هستید متاسفانه برخی که در این ورزش دزدی می‌کنند پست‌ها و مقام‌های بهتری می‌گیرند. آدم دلش می‌سوزد. اینهایی که سر کار هستند؛ بر اساس […]

محمد دادکام رئیس سابق فدراسیون فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در جدیدترین صحبتهای خود، حمله تندی به برخی فدراسیون نشینان و وزارت ورزش وارد کرده است.

 

دادکان: شما آقازاده نیستید گدازاده هستید

دادکان: شما آقازاده نیستید گدازاده هستید

متاسفانه برخی که در این ورزش دزدی می‌کنند پست‌ها و مقام‌های بهتری می‌گیرند. آدم دلش می‌سوزد. اینهایی که سر کار هستند؛ بر اساس تجربه و تخصص آمدند؟ مقبولیت دارند؟ انگار همه دنبال پست دادن به رفقای خود هستند و کاری ندارند که واقعا چه کسی خدمت می‌کند.

?مگر باشگاه استقلال و پرسپولیس هیات‌مدیره ندارند؟! مدیرعامل باید مصوبات هیات‌مدیره را اجرا کند. واقعا وظیفه مدیرعامل چیست؟ من می‌گویم برخی برای این پست‌ها نیستند. برخی مال ورزش نیستند. برای همین است که مجیزگویی باب می‌شود.

?ماجرای ویلموتس چه شد؟ این همه پول کجا رفت؟ چرا؟ آقا فساد در همین چیزهاست. اگر کسی این حرف‌ها را نمی‌زند، من به خاطر مملکتم می‌گویم. برنامه با آقای رسایی نماینده مجلس را یادتان هست؟ به ایشان گفتم فساد فقط در فوتبال است؟ در شورای شهر نیست؟ در وزارتخانه‌ها نیست؟ در همان کمیسیون شما فساد نیست؟ بعد خیلی جالب است. رئیس همان کمیسیونی که دنبال از بین بردن فساد ورزش بود، خودش دستگیر شد!

?یک بار من لفظ آقازاده را استفاده کردم. علی دایی هم سال گذشته گفت تا وقتی آقازاده‌ها تصمیم‌گیرنده ورزش باشند، نمی‌آید. آقای دایی اشتباه کردی. من هم اشتباه کردم. اینها آقازاده نیستند اینها گدازاده هستند. آقازاده که از این کارها نمی‌کند. اینها گدازاده هستند که دست به چنین کارهایی می‌زنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید