کد خبر:20575
پ

خیمه شب بازی جدید محمود فکری با میلیچ | سوتی بدموقع مدیرعامل استقلال

در حالی که محمود فکری تا پیش از این اینطور وانمود می کرد که موضوع میلیچ تمام شده است و او به استقلال بر نمی گردد و قصد داشت مقصر این اتفاق را هیئت مدیره استقلال معری کند، روز گذشته در یک ناهماهنگی با به عبارتی سوتی بین سرمربی و مدیرعامل استقلال مشخص شد فکری […]

در حالی که محمود فکری تا پیش از این اینطور وانمود می کرد که موضوع میلیچ تمام شده است و او به استقلال بر نمی گردد و قصد داشت مقصر این اتفاق را هیئت مدیره استقلال معری کند، روز گذشته در یک ناهماهنگی با به عبارتی سوتی بین سرمربی و مدیرعامل استقلال مشخص شد فکری در ادامه اختلافی که با میلیچ پیدا کرده بود، خودش مایل به بازگشت میلیچ نبوده و از رفتن او نیز خوشحال شده است.

 

خیمه شب بازی جدید محمود فکری با میلیچ | سوتی بدموقع مدیرعامل استقلال

خیمه شب بازی جدید محمود فکری با میلیچ | سوتی بدموقع مدیرعامل استقلال

 

در جریان تمرین دیروز استقلالی ها مددی مدیرعامل این تیم نیز حضور داشت و حجت نظری نیز صحبتهایی را در خصوص حواشی اخیر حول استقلال مطرح کرد که یکی از مهمترین مواردی که نظری به آن اشاره کرد، پرداخت مطالبات میلیچ تا پایان هفته و بازگشت او به استقلال بود. این ادعا در حالی مطرح شد که در طرف مقابل مددی در مصاحبه خود علناً از ارسال نامه رسمی برای جذب میثم تیموری از تراکتور پرده برداشت.

نکته جالب اینکه میلیچ و تیموری هر دو در پست دفاع چپ بازی می کنند و درخواست فکری برای جذب تیموری آن هم در شرایطی که ظاهراً قرار است میلیچ به تیم بازگردد، گویای بسیاری از مسائل است.

فکری که در حال حاضر متین کریم زاده و محمد نادری را در پست دفاع چپ در اختیار دارد، به خوبی می داند که با بازگشت میلیچ نیازی به جذب بازیکنی در پست دفاع چپ ندارد اما در شرایط فعلی دو حالت بیشتر روی میز نیست: 1. میلیچ باز نمی گردد و مدیران استقلال به هوادارانشان دروغ گفته اند و فکری به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید افتاده است   2. میلیچ بر می گردد ولی همچنان مورد غضب کادر فنی استقلال قرار دارد و مجبور است پیچ و مهره های نیمکت استقلال را سفت کند.

 

از همان ابتدای فصل و خرید حیرت انگیز محمد نادری آن هم در شرایطی که میلیچ در استقلال حضور داشت مشخص بود که فکری اعتقادی به بهترین مدافع چپ فصل گذشته لیگ برتر ندارد و به دلایل مختلف به دنبال بهانه ای بود تا او را از تیم دور کند و اکنون نیز به نظر می رسد پایان این خیمه شب بازی جدید در نهایت عدم حضور میلیچ در ترکیب استقلال باشد.

 

پیشتر نیز محمود فکری کج سلیقگی خود در تمایل برای جذب حامد پاکدل از آلومینیوم اراک را نشان داده بود چرا که تیمی که ارسلان مطهری، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و سجاد آقایی را در اختیار داشت هرگز به جذب یک مهاجم دیگر نیاز ندارد اما مشخص نیست در تفکرات استاد فکری چه می گذرد که تصور می کند ایراد تیم فعلی استقلال بازیکنانش هستند که در فصل گذشته همگی ستاره تیم بودند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 23 فوریه 2021 / 11:22 ق.ظ

    فکری بهترین مدافع چپ لیگ را فراری داد وبجاش نادری نااماده را گذاشته که عملا سمت چپ را فلج کرد وسط زمین ریگی را گذاشته بیرون و بجاش از رضاوند استفاده کرد که اصلا نمیدونم چه برتری داره تعویض هاش هم که کلا افتضاح بوده حالا دچار توهم هم شده که عوامل پشت پرده و ناداوری …. اقای فکری این تیم تنها تیمی است که همه مهرهاش از فصل قبل حفظ شدند این دقیقا همون تیم استراماچونیه ولی خودت قضاوت کن بازی که اون تیم میکرد با بازی این تیم ونقش پررنگ شما در این رابطه هر کسی هم که بد باشه مدیریت میخادش هر کی هم خوب باشه مثل استراماچونی فراریش میدهند این است عاقبت تیم استقلال که سو مدیریت بیچارش کرده

  • شهاب 23 فوریه 2021 / 10:54 ق.ظ

    بی فکر تر از فکری وجود نداره دیدین به کچل می گفتن ذلف علی حالا حکایت این باباست . بیشتر کفری هستش تا فکری. زنده باد استقلال

  • ناشناس 23 فوریه 2021 / 9:42 ق.ظ

    فکری یک مستبد عقده ای با کمترین دانش فوتبال. یعنی صد رحمت به پرویز مظلومی حداقل ۴ تا دربی برده.فکری جاهلانه مهره سلطانی فر شده و استقلال یکسال دیگر هم سوخت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید