کد خبر:10136
پ

خیانت دوباره سعادتمند به استقلال | پای دانشگر و اسماعیلی در میان است

اقدام احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال در تمدید قرارداد بازیکنانی که فصل گذشته در این تیم حضور داشتند و با فرا رسیدن تابستان مهلت همکاری‌شان به پایان رسیده بود ابتدا از پیشامدهای مثبت بازار نقل و انتقالات تلقی می‌شد اما امروز اخبار ناامید کننده‌ای در این بار به گوش می‌رسد. بعد از فسخ قرارداد یکطرفه […]

اقدام احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال در تمدید قرارداد بازیکنانی که فصل گذشته در این تیم حضور داشتند و با فرا رسیدن تابستان مهلت همکاری‌شان به پایان رسیده بود ابتدا از پیشامدهای مثبت بازار نقل و انتقالات تلقی می‌شد اما امروز اخبار ناامید کننده‌ای در این بار به گوش می‌رسد.

بعد از فسخ قرارداد یکطرفه چشمی با استقلال حالا به گوش می‌رسد که دو بازیکن دیگر این تیم هم می‌توانند به راحتی جدا شوند. برای استقلال در نقل و انتقالات حائز اهمیت بود که بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کند اما ظاهراً تمدید قراردادها چندان قرص و محکم نیست. در حال حاضر محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که مشخص شد بندهای قراردادشان نمی‌تواند تضمین محکمی برای ادامه همکاری آنها با آبی پوشان باشد.

در قرارداد اسماعیلی که در تابستان مورد توجه تراکتور تبریز و همینطور تیم‌های قطری قرار گرفته بود در کمال تعجب هیچگونه بند فسخ قراردادی در نظر گرفته نشده است و این بازیکن هر زمان که تصمیم به جدایی بگیرد هیچ مانعی پیش روی او وجود نخواهد داشت. همینطور دانشگر هم می‌تواند هر زمان که تصمیم به جدایی داشته باشد این تیم را ترک کند چرا که به نظر می‌رسد بند فسخ قرارداد ۵۰ هزار دلاری برای باشگاه‌هایی که خواهان جذب او باشند رقم غیرقابل پرداختی نیست.

منبع
ایلنا

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 18 اکتبر 2020 / 2:44 ب.ظ

    پس حق طلاق دادن به دختر بخاطر اینکه دو روز داماد الکی خوش باشه!!؟؟ ای برپدر و مادر هرچه خائن و جاسوس و نفوذی نجس لعنت……….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید