کد خبر:23843
پ

خیانت بزرگ باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش به مهدی طارمی

مهدی طارمی در حالی در دو فصل اخیر در فوتبال اروپا درخشیده که شب گذشته با زدن یک سوپرگل زیبا به چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داغ دل بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران را تازه کرد. او که توسط علی دایی کشف شد و به پرسپولیس آمد خیلی زود توانست به […]

مهدی طارمی در حالی در دو فصل اخیر در فوتبال اروپا درخشیده که شب گذشته با زدن یک سوپرگل زیبا به چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داغ دل بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران را تازه کرد. او که توسط علی دایی کشف شد و به پرسپولیس آمد خیلی زود توانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند و به واسطه درخشش در ترکیب پرسپولیس با پیشنهادات مختلی از کشوررهای عربی و اروپایی رو به رو شد و در نهایت در تابستان سال 95 او عزم خود را برای جدایی از پرسپولیس جزم کرد و به ریزه اسپور پیوست اما از آنجا که اتاق فکری که فوتبال ایران را مدیریت می کرد می دانست با این جدایی احتمالاً پرسپولیس ضربه خواهد خورد، به هر نحو ممکن ولو دستکاری در قرارداد طارمی و حتی پیش کشیدن مذاکره برای بازگشت طارمی به پرسپولیس از طریق حسن روحانی و اردوغان، او را در قفس زنگ زده فوتبال ایران نگه داشتند و مانع از ورود او به فوتبال حرفه ای اروپا شدند. شاید اگر از همان فصل طارمی به فوتبال اروپا وارد شده بود، اکنون در تیم های تراز اول فوتبال اروپا به میدان می رفت. به راستی او چه چیزی کمتر از برایتویت در بارسلونا دارد؟

 

فیلم گل قیچی برگردون مهدی طارمی به چلسی

 

خیانت بزرگ باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش به مهدی طارمی

خیانت بزرگ باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش به مهدی طارمی

متاسانه این قصه تلخ برای بسیاری از ملی پوشان پرسپولیسی تکرار شد و برخی دوستان با اصرار و پرداخت ها سنگین تنها به فکر قانع کردن بازیکن برای ماندن به هر جهت بودند و در واقع به آینده حره ای و به طور کلی فوتبال ایران خیانت کردند. از ماجرای درخواست های علیرضا بیرانوند و علی علیپور در اوج دوران خود پس از جام جهانی 2018 که بگذریم به قصه مهدی ترابی می رسیم که او نیز مثل علی قلی زاده که در سایپا توپ می زدند با پیشنهادات اروپایی مواجه شد و در عین حال هر دو بازیکن با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس نیز رو به رو بودند اما رضایتنامه قلی زاده برای استقلال صادر نشد و او به شارلوا رفت و دوستان با قول معافیت خدمت سربازی مانع از لژیونر شدن ترابی شدند و جلوی تکرار یک ستاره دیگر از فوتبال ایران در اروپا را گرفتند.

در واقع وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس با خودخواهی به فوتبال چند ستاره ملی پوش ایران ضربه زدند تا احتمالاً چندی دیگر هواداران فوتبال بار دیگر افسوس بخورند چرا مهدی ترابی اینقدر دیر به فوتبال اروپا راه پیدا کرد.

اما به قول مهدی طارمی حتماً خیریتی در این اتفاقات بوده تا چهره اصلی برخی آقایان با گذشت زمان مشخص شود. او که فهیمده بود صحنه گردان های فوتبال ایران حتی پس از پایان محرومیتش اجازه خروجش از پرسپولیس را نمی دهند د یک عملیات مخفی و در حالی که کادر نی و بازیکنان منتظر او د تمرین پرسپولیس بودند، اینبار برای همیشه و بدون خداحافظی از پرسپولیس فرار کرد و عکس هایش با مسئولین الغرافه در فرودگاه را برای افرادی که مانع از خروجش از پرسپولیس بودند به یادگار فرستاد.

 

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • بنده 15 آوریل 2021 / 3:58 ب.ظ

    به نام خدا. سلام
    مخاطب هادی ایروانی
    رای نهایی محرومیت طارمی از کجا آمد ؟ دادگاه عالی ورزش
    برنامه نود را ببین مناظره جناب فردوسی پور و طاهری در خصوص دلیل محرومیت
    پشیمانی برای کسی که بدون تجربه کاری را انجام دهد چیز عجیبی نیست رامین رضاییان چه کار کرد بعد طارمی
    اتفاقا بحث پولی که طارمی از هدایتی برای خودش گرفته بود از مهمترین دلایل محرومیت بود.

    • هادی ایروانی 15 آوریل 2021 / 4:03 ب.ظ

      آقا پشیمون شده باشه میخواست برگرده باشه ولی بر طبق قانون نمیتونست و دوستان اومدن تاریخ قراردادشو عوض کردن . اینو که دیگه اعتراف کرد طاهری . شما به من بگو اگه ریگی به کفششون نبود چرا طارمی برگشت گفت قرار شد یه دروغ هماهنگ بگیم در مورد تاریخ قرارداد؟ جعل کردید آقا جعل … منتها سرشو گذاشتن چون خود فدراسیون و سازمان لیگ هم توی این تخلف همدست بودن و به دستور وزارت اینکار انجام شد. نذاشتن دیگه موضوع بررسی بشه

  • بنده 15 آوریل 2021 / 1:26 ب.ظ

    به نام خدا. سلام. جناب نویسنده. اول خداوند متعال را در نظر بگیر بعد بنویس. مصاحبه خود آقای طارمی بعد از حضور در پورتو موجود است. ایشان برای قرداد رامین رضاییان همراه شده بود که بنا به دلایل شخصی که گفته شده قرداد بسته اما وقتی از هیجانات اولیه می گذرد تیم ریزه اسپور را در حد خودش نمی بیند تقاضای برگشت می کند که با اخباری که از داخل کشور به دست تیم ترکیه‌ای می افتد به دلیل اغوا کردن در دادگاه عالی ورزش محکوم می شود. در پایان جناب نویسنده احترام به مخاطبین خود را حفظ کنید. واقعا این مطالب فقط دروغی بیش نیست. خودتان هم می دانید.

    • هادی ایروانی 15 آوریل 2021 / 1:39 ب.ظ

      دوست عزیز شما بهتره یه نگاه به مصاحبه وقت رئیس کمیته انضباطی آقای شاه حسینی بندازید که دستکاری در قرارداد مهدی طارمی رو مصداق آشکار جعل دانستند. شما بهتره یه نگاه به مصاحبه آشکار آقای طاهری بندازید که به دستکاری در تاریخ قرارداد طارمی اعتراف کردند . بهتره به صحبتهای مهدی طارمی برگردید که گفت قرار شد دروغ هماهنگ بگیم . اگه این حرکت باشگاه پرسپولیس مشکلی نداشته بابت چی باید دروغ هماهنگ میگفتن؟ در نهایت اینکه با دخالت روسای جمهور ایران و ترکیه موضوع ماسمالی شد و در داخل هم وزارت ورزش هر ردی که به موضوع ورود کرد رو از کار برکنار کرد از جمله پندار تویقی و علی خطیر . در نهایت اینکه فیفا به جزئیات پرونده ها ورود نمیکنه و این موضوعات رو به فدراسیون ها سپرده غافل از اینکه فدراسیون فوتبال ایران که از حسین هدایتی رشوه می گرفت خودش تا گردن توی لجن هست و در بیشتر این کثافت کاریا نقش داشته. طارمی مگه بچه س که بره بعد یهویی پشیمون بشه برگرده . خودش بی فکری کرده باشه مگه مدیر برنامه نداره؟ اینا عوامفریبی پیجای هواداری پرسپولیس هست. و من الله التوفیق

  • ناشناس 14 آوریل 2021 / 5:51 ب.ظ

    ادمین جرات ندارید مخالفان کیسه رو نظراتشان را ثبت کنی

  • ایران 14 آوریل 2021 / 2:58 ب.ظ

    پرسپولیس همیشه سرور الاستقلاله

  • امین 14 آوریل 2021 / 1:49 ب.ظ

    این مطلب رو قطعا یک استقلالی تحریر کرده!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید