کد خبر:23843
پ

خیانت بزرگ باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش به مهدی طارمی

مهدی طارمی در حالی در دو فصل اخیر در فوتبال اروپا درخشیده که شب گذشته با زدن یک سوپرگل زیبا به چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داغ دل بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران را تازه کرد. او که توسط علی دایی کشف شد و به پرسپولیس آمد خیلی زود توانست به […]

مهدی طارمی در حالی در دو فصل اخیر در فوتبال اروپا درخشیده که شب گذشته با زدن یک سوپرگل زیبا به چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داغ دل بسیاری از طرفداران فوتبال در ایران را تازه کرد. او که توسط علی دایی کشف شد و به پرسپولیس آمد خیلی زود توانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند و به واسطه درخشش در ترکیب پرسپولیس با پیشنهادات مختلی از کشوررهای عربی و اروپایی رو به رو شد و در نهایت در تابستان سال 95 او عزم خود را برای جدایی از پرسپولیس جزم کرد و به ریزه اسپور پیوست اما از آنجا که اتاق فکری که فوتبال ایران را مدیریت می کرد می دانست با این جدایی احتمالاً پرسپولیس ضربه خواهد خورد، به هر نحو ممکن ولو دستکاری در قرارداد طارمی و حتی پیش کشیدن مذاکره برای بازگشت طارمی به پرسپولیس از طریق حسن روحانی و اردوغان، او را در قفس زنگ زده فوتبال ایران نگه داشتند و مانع از ورود او به فوتبال حرفه ای اروپا شدند. شاید اگر از همان فصل طارمی به فوتبال اروپا وارد شده بود، اکنون در تیم های تراز اول فوتبال اروپا به میدان می رفت. به راستی او چه چیزی کمتر از برایتویت در بارسلونا دارد؟

 

فیلم گل قیچی برگردون مهدی طارمی به چلسی

 

خیانت بزرگ باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش به مهدی طارمی

خیانت بزرگ باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش به مهدی طارمی

متاسانه این قصه تلخ برای بسیاری از ملی پوشان پرسپولیسی تکرار شد و برخی دوستان با اصرار و پرداخت ها سنگین تنها به فکر قانع کردن بازیکن برای ماندن به هر جهت بودند و در واقع به آینده حره ای و به طور کلی فوتبال ایران خیانت کردند. از ماجرای درخواست های علیرضا بیرانوند و علی علیپور در اوج دوران خود پس از جام جهانی 2018 که بگذریم به قصه مهدی ترابی می رسیم که او نیز مثل علی قلی زاده که در سایپا توپ می زدند با پیشنهادات اروپایی مواجه شد و در عین حال هر دو بازیکن با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس نیز رو به رو بودند اما رضایتنامه قلی زاده برای استقلال صادر نشد و او به شارلوا رفت و دوستان با قول معافیت خدمت سربازی مانع از لژیونر شدن ترابی شدند و جلوی تکرار یک ستاره دیگر از فوتبال ایران در اروپا را گرفتند.

در واقع وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس با خودخواهی به فوتبال چند ستاره ملی پوش ایران ضربه زدند تا احتمالاً چندی دیگر هواداران فوتبال بار دیگر افسوس بخورند چرا مهدی ترابی اینقدر دیر به فوتبال اروپا راه پیدا کرد.

اما به قول مهدی طارمی حتماً خیریتی در این اتفاقات بوده تا چهره اصلی برخی آقایان با گذشت زمان مشخص شود. او که فهیمده بود صحنه گردان های فوتبال ایران حتی پس از پایان محرومیتش اجازه خروجش از پرسپولیس را نمی دهند د یک عملیات مخفی و در حالی که کادر نی و بازیکنان منتظر او د تمرین پرسپولیس بودند، اینبار برای همیشه و بدون خداحافظی از پرسپولیس فرار کرد و عکس هایش با مسئولین الغرافه در فرودگاه را برای افرادی که مانع از خروجش از پرسپولیس بودند به یادگار فرستاد.

 

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • بنده 15 آوریل 2021 / 6:00 ب.ظ

    به نام خدا. سلام
    مخاطب ایروانی
    جنابعالی تحقیق بفرمایید دلیل شکایت اغوا بوده اغوا
    سامان قدوس چرا محروم شد.
    تاریخ قرارداد موضوعیت ندارد. چرا که هنوز پنجره نقل انتقالات باز بوده داخل ایران.

    • هادی ایروانی 15 آوریل 2021 / 6:25 ب.ظ

      داداش اگه باز بوده پس چه نیازی به دستکاری تاریخ قرارداد داشتن؟ طارمی به طور رسمی قراردادش رو فسخ کرد و به طور رسمی به ریزه اسپور پیوست . بعدش پرسپولیس اومد اغواش کرد گفت این بازیکن ما بوده تا فلان تاریخ قرارداد داشته که فیفا زد تو سرشون گفت چرت نگید رسمی فسخ کرده و شما با اغوای بازیکن با پولای کثیف هدایتی خواستید بازیکنی که تحت قرارداد رسمی ریزه اسپور بوده رو ببرید و محکوم هم شد به خاطر همین . مووضع اینه که چون به خزانه دولت وصل بودید پذیرفتید این غرامت رو بدید ولی طارمی برگرده از اونورم به ریزه اسپور ازطذیق اردوغانگفتید بی خیال طارمی بشن چون اگه میخواستن سیریش بشن نمیذاشتن طارمی در پرسپولیس بازی کنه چون رسماً بازیکن اونا بود ولی خب حسن کلید ساز به خاطر تیم محبوبش به اردوغان رو ززد گفت این موضوع جمع بشه و جمعش کردن . یه پولی دادید و رضایت دادن بی خیال طارمی بشن . خیلی گنگ ه یا بازم توضیح بدم؟ تاریخ قرارداد طارمی رو جعل کردن داداش میفهمی جعل که مثلا بگن این تا این تاریخ با ما قرارداد داشته . اگه بنا به برخورد بود فدراسیون فوتبال ایران باید برخورد میکرد ولی چون کون خودشون گوهی بود تو این ماجرا و همدست باشگاه پرسپولیس بودن مثه همیشه و به دستور وزارت اینکارا انجام شده بود، از انجام اینکار طفره رفتن . اخیرا هم بیانیه دادن ما مسئولیتی در قبال اینکه تاریخ قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده یا نه نداشتیم و فرض رو بر صحت گذاشتیم و مجوز بازی طارمی در پرسپولیس رو صادر کردیم در حالی که خودشون میدونستن جعلیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید