کد خبر:17717
پ

خوش خیالی عجیب محمود فکری نسبت به مدیران استقلال | صبح یادگاری می گیرند شب برکنار می کنند!

شایعه مذاکره هیئت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی به قدری جذی شد که حتی منجر به واکنش سرمربی استقلال نسبت به این موضوع شد.   محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با تزاکتور اینطور گفت که هواداران استقلال باید هوشیار باشند و بازی عذه ای بدخواه تیم را که قصد اختلاف انداختن بین […]

شایعه مذاکره هیئت مدیره استقلال با فرهاد مجیدی به قدری جذی شد که حتی منجر به واکنش سرمربی استقلال نسبت به این موضوع شد.

 

خوش خیالی عجیب محمود فکری نسبت به مدیران استقلال | صبح یادگاری می گیرند شب برکنار می کنند!

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با تزاکتور اینطور گفت که هواداران استقلال باید هوشیار باشند و بازی عذه ای بدخواه تیم را که قصد اختلاف انداختن بین او و اسماعیل خلیل زاده را دارند، نخورند. فکری مدعی شد هیچ مشکلی با خلیل زاده ندارد و روزی یک یا دوبار با او به صورت تلفنی در ارتباط است. او در انتها خاطرنشان کرد که هواداران بذانند مذیریت یک تیم هیچواه سرمربی تیمی که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد را برکنار نمی کنند!

 

به نظر می رسد جمله آخر فکری مهمترین اشتباه او در دوران حضورش در استقلال باشد چرا که همین مدیران پیشتر عامدانه موجب رفتن استراماچونی شدند که تیمش در صدر جدول بود یا برای فرهاد مجیدی که تیمش دربی حذفی را برده بود و فینالیست حذفی بود، جانشین تعیین کردند و در نهایت نیز وقتی مهره شان یعنی سعادتمند ماموریت ها را به درستی انجام داد صبح با او صبحانه خورده و عکس گرفتند و شب علیه ش کودتا کرده و برکنارش کردند.

 

نتیجه اینکه محمود فکری نباید چندان هم به لبخندهای ظاهری مدیران استقلال یا جایگاه تیمش در جدول دل خوش باشد چرا که اگر از بالا دستور بیاید که برکنار شود، همین دوستان گرمابه و گلستان فعلی اش در لحظه برکنارش می کنند کما اینکه او هنوز در خواب رتبه استقلال در جدول فرو رفته و نمی داند هواداران و مدیران این تیم از نمایش استقلال راضی نیستند و در اولین فرصت به دنبال بهانه ای برای برکنار کردن او می گزدند. پس اگر فکری خواهان بقا روی نیمکت استقلال است شاید بهتر باشد تا دیر نشده دست از لجبازی برداشته و سریعتر تغییرات و اصلاحات اساسی در نوع بازی تیمش ایجاد کند چرا که با این سبک بازی قطعا آینده ای برای استقلال نمی توان متصور بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 18 ژانویه 2021 / 2:58 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. الله اعلم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید