کد خبر:32337
پ

خوشحالی آقازاده وریا غفوری مهمتر است یا میلیون ها هوادار استقلال ؟

وریا غفوری باز هم پشت ضربه پنالتی برای استقلال ایستاد و باز هم پنالتی خراب کرد تا همانطور که پیشتر با دلیل و سند مدعی شدیم او اصولاً پنالتی زن قهاری نیست، یک پنالتی دیگر برای استقلال از دست رفته باشد.   خوشحالی آقازاده وریا غفوری مهمتر است یا میلیون ها هوادار استقلال ؟ اتفاقی […]

وریا غفوری باز هم پشت ضربه پنالتی برای استقلال ایستاد و باز هم پنالتی خراب کرد تا همانطور که پیشتر با دلیل و سند مدعی شدیم او اصولاً پنالتی زن قهاری نیست، یک پنالتی دیگر برای استقلال از دست رفته باشد.

 

خوشحالی آقازاده وریا غفوری مهمتر است یا میلیون ها هوادار استقلال ؟

خوشحالی آقازاده وریا غفوری مهمتر است یا میلیون ها هوادار استقلال ؟

اتفاقی که در پیروزی های استقلال پنهان شده و از خوش شانسی غفوری است که پنالتی های از دست رفته او در بیشتر مواقع در نتیجه نهایی تاثیری نداشته اما چه اتفاقی رخ داده که نه خود بازیکن و نه کادر فنی نسبت به این معضل بی تفاوت هستند.

به نظر می رسد امروز خود وریا غفوری باید قبول کند که پنالتی زدن حرفه ای و صحیح را بلد نیست و کادر فنی نیز رودربایستی با او را کنار بگذارد و پنالتی زن اول تیم را تغییر دهد چرا که ادامه این رویه در استقلال منجر به از دست رفتن امتیازات مهم در بازیهای اتی خواهد شد.

غفوری تقریبا 50 درصد پنالتی های خود برای استقلال را از دست داده و عملاً با یک پنالتی زن ناشی که 50 درصد پنالتی هایش به واسطه 50-50 زدن جهت پنالتی ها، گل می شود، تفاوتی ندارد.

 

گفته می شود وریا غفوری برای خوشحال کردن دل پسر خود و گلزنی در بازیهای استقلال پشت ضربات پنالتی می ایستد اما سوال اینجاست که خوشحالی اقازاده غفوری مهمتر است یا دل میلیون ها هوادار استقلال؟

نکته طنز ماجرا وقتی است که بدانیم، وریا غفوری با عملکرد ضعیفی که در چند بازی اخیر استقلال داشته، مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هم شده که به واقع مشخص نیست این ادعا بر مبنای کدام حرکت مثبت او در بازی ها مطرح می شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 31 اکتبر 2021 / 10:47 ق.ظ

    دیروز وریا بهترین بازیکن استقلال بود و حسین زاده محبوب سما ضعیفتربن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید