کد خبر:5521
پ

خودزنی عجیب مهرداد میناوند بعد از دربی 93

مهرداد میناوند پیشکسوت جنجالی پرسپولیس پس از شکست تیم محبوبش در دزبی 93 برای دلداری دادن به هواداران پرسپولیس و کری خوانی برای هواداران استقلال یک استوری جنجالی منتشر کرد.   خودزنی عجیب مهرداد میناوند بعد از دربی 93 میناوند که با قصد لوث کردن قهرمانی احتمالی استقلال در حام حذفی این استوری را مناشر […]

مهرداد میناوند پیشکسوت جنجالی پرسپولیس پس از شکست تیم محبوبش در دزبی 93 برای دلداری دادن به هواداران پرسپولیس و کری خوانی برای هواداران استقلال یک استوری جنجالی منتشر کرد.

 

خودزنی عجیب مهرداد میناوند بعد از دربی 93

میناوند که با قصد لوث کردن قهرمانی احتمالی استقلال در حام حذفی این استوری را مناشر کرده بود به طور غیر مستقیم بر اهدای کاپ قهرمانی لیو برتر به پرسپولیس از سوی وزیر ورزش صحه گذاشت و پرسپولیس را برادر بزرگتر خطاب کرد و استقلال را مصداق برادر کوچک دانست.

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • ناشناس 28 آگوست 2020 / 11:44 ب.ظ

    اینم اعتراف خود لنگی ها مبنی بر اهداء جام ازطرف وزیر ورزش .وقتی میگم بابا مسعود لنگ نگین نیست.

  • همیشه استقلال 28 آگوست 2020 / 11:30 ب.ظ

    اگه دهن گشادتو ببندی کسی بهت نمیگه لال، خانم مینا جون

  • سامان 28 آگوست 2020 / 10:42 ب.ظ

    دمت گرم خیلی گل گفتی،،میناوند فقط کم مونده شورته مامانشو استوری کنه،،کثافته مریض که تو مهمونی گیر افتاده بود ،به گه خوردن افتاده بود?????

  • ناشناس 28 آگوست 2020 / 10:16 ب.ظ

    میناوند سوراخی حکایت پرسپولیسم حکایت زیر شلواریه توخونه. حکایت ستاره پرسپولیس چیه کی قهرمان آسیا شده حتما ملت خواب بودن .بعدم زیاد زر میزنی که خودتو مطرح کنی همینجوریشم هواداران فوتبال میدونم تو ملیجک فوتبالی پاچه خوار خایه مال

  • حمیدرضا 28 آگوست 2020 / 8:31 ب.ظ

    آقای میناوند فوتبال هم به مربی مثل فرهاد و یحیی و هم بازیگر مثل پژمان جمشیدی و هم به دلقک مثه شما نیاز داره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید