کد خبر:30433
پ

خودزنی باشگاه پرسپولیس و لو رفتن قبول پرداخت 30 میلیاردی به نوراللهی

کشمکش بین باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی در مقصر جلوه دادن یکدیگر در موضوع قطع همکاری منجر به افشای یک مورد جالب شد که به نوعی خودزنی برای باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.   خودزنی باشگاه پرسپولیس و لو رفتن قبول پرداخت 30 میلیاردی به نوراللهی باشگاه پرسپولیس در بیانیه شب گذشته خود در حالی […]

کشمکش بین باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی در مقصر جلوه دادن یکدیگر در موضوع قطع همکاری منجر به افشای یک مورد جالب شد که به نوعی خودزنی برای باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

 

خودزنی باشگاه پرسپولیس و لو رفتن قبول پرداخت 30 میلیاردی به نوراللهی

خودزنی باشگاه پرسپولیس و لو رفتن قبول پرداخت 30 میلیاردی به نوراللهی

باشگاه پرسپولیس در بیانیه شب گذشته خود در حالی به قبول همه شروط احمد نوراللهی و همچنین پذیرش 3 برابر شدن رقم قرارداد وی اشاره کرد که با این تفاسیر، پرسپولیسی ها با رقمی حدود 30 میلیارد تومان برای پرداخت به احمد نوراللهی موافقت کرده بودند. این رقم در واقع نصف رقمی بود که احمد نوراللهی پیشتر در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد(60پیشنهاد میلیاردی از یک تیم عربی) و قاعدتا با آپشن ها مختلف شاید باز هم افزایش پیدا می کرد.

شاید امروز بهترین فرصت برای این مسئله باشد تا قرارداد فصل قبل احمد نوراللهی رسانه ای شود چرا که پیشتر مسئولین باشگاه پرسپولیس برای کم هزینه بودن تیمشان مدعی بودند، بازیکنان استقلال قراردادهایشان را افشا کنند تا ما نیز قرارداد بازیکنان خود را افشا کنیم، اما ریز جزئیات قرارداد بازیکنان استقلال افشا شد ولی هنوز هم که هنوز است خبری از افشای قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیست.

اما با یک حساب دو دو تا چهار تا به سادگی می توان تشخیص داد که حدود رقم قرارداد احمد نوراللهی که بازیکن ملی پوش نیز محسوب می شود و موثرترین بازیکن تیمش در فصل قبل بوده با آپشن هایش چقدر بوده. اگر به یاد داشته باشید در انتهای فصل گذشته، مهدی رسول پناه مدعی شد حاضر بوده به علی علیپور 8 میلیارد تومان بپردازد اما وی در پرسپولیس نماند و راهی لیگ پرتغال شد. حال با این قیاس ساده و با علم به اینکه نوراللهی ملی پوش بوده و هست، به سادگی می توان دریافت که احمد نور رقمی بیش از 10 میلیارد تومان با پرسپولیس قرارداد داشته که با ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر پذیرش شرط نوراللهی برای 3 برابر شدن رقم قراردادش، در واقع پرسپولیسی ها حاضر بودند رقم شگفت انگیزی بالغ بر 30 میلیارد تومان برای حفظ نوراللهی به وی بپردازند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که برخی مسئولین این تیم مثل ابراهیم شکوری مدام از هزینه های سنگین تیمهای صنعتی گله می کنند اما در پشت پرده عقد قراداد پرسپولیس با بازیکنان جدید و یا تمدید با بازیکنان قدیمی نیز مسائلی این چنینی نیز میگذرد که با بیانیه شب گذشته باشگاه پرسپولیس عیان شد.

 

پی نوشت: در واقع به نظر می رسد نوراللهی برای رفتن تصمیم خود را گرفته بود اما با پیشنهادی بیش از 30 میلیارد به باشگاه پرسپولیس در واقع سنگ بزرگی پیش پای انها قرار داد که باشگاه با پذیرش آن مخالفت کند و او بتواند به سادگی جدا شود و در نهایت باشگاه را مقصر جدایی اش مطرح کند(درست مثل کاری که علی علیپور انجام داد) اما اینبار نیز باشگاه پرسپولیس با رقم پیشنهادی موافقت کرد اما نوراللهی علی رغم توافقات، حاضر به بازگشت به پرسپولیس نشد و به پیشنهاد 60 میلیاردی خود از تیم عربی چراغ سبز نشان داد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 18 آگوست 2021 / 9:21 ق.ظ

    من مانده ام این همه پول رو از کجا آورده اند پرسپولیسی‌ها ما اینجا داریم با نون شبمون دست و پنجه نرم میکنیم اینا دارن پول می پاشن برا بازیکنا خدایا خودت رحمی به حال این ملت کن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید