کد خبر:13403
پ

خودزنی افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر صحبتهای جالبی را مطرح کرد که در ادامه میخوانید.   خودزنی افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر افشین پیروانی دوشنبه شب حضور ۷ دقیقه ای و طوفانی در آنتن فوتبال برتر داشت و در خصوص موضوعات مختلف صحبت هایی را انجام داد. اما آخرین بخش از صحبت […]

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر صحبتهای جالبی را مطرح کرد که در ادامه میخوانید.

 

خودزنی افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر

خودزنی افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر

افشین پیروانی دوشنبه شب حضور ۷ دقیقه ای و طوفانی در آنتن فوتبال برتر داشت و در خصوص موضوعات مختلف صحبت هایی را انجام داد. اما آخرین بخش از صحبت های وی جایی بود که پیروانی بدون پرسشی از سوی محمدحسین میثاقی مجری برنامه، اظهاراتی طوفانی را مطرح و به مدعیان قهرمانی تاخت و آن ها را به سیاست یک بام و دو هوا متهم کرد.

در این بخش وی درباره موضوع کرونا و موضع مدعیان قهرمانی در سال گذشته صحبت کرد که این اظهارات سرپرست پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

* همه حرف هایتان برای اختلاف امتیاز بود

سال گذشته یک سری از دوستان به دنبال تعطیلی لیگ بودند و ما را متهم کردند. مصاحبه کردند، بیانیه دادند، تهمت زدند که جام مهم تر از جان است برای تیم پرسپولیس. اما نه، حرف هایشان برای ۱۰ امتیاز اختلاف بود که با درایت بچه ها و کادرفنی این ۱۰ امتیاز هم به ۱۴ امتیاز رسید و تیم ما قهرمان شد.

* با معجزه ۲۴ ساعته کرونا را درمان کردند

سال گذشته فوتبالی روزانه ۵۰ نفر کشته وجود داشت که روح همگی شاد باشد، این ها آمدند انقدر گفتند لیگ تعطیل شود… اما الان که فوتی ها ده برابر شده‌اند، دوستان سکوت کرده‌اند. سال گذشته ما معجزه دیدیم که دوستان کرونا گرفتند و ۲۴ ساعت بعد خوب شدند! بعد گفتند تماشاگر نداریم و ما ضرر می‌کنیم، در حالی که ما پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هستیم. اگر به نداشتن تماشاگر است پرسپولیس بیشتر ضرر کردیم. من فکر میکنم وجدان یگانه محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد و دوستان یک مقدار به وجدانشان رجوع کنند.

* توهین کردید؟ ما هم قهرمان می‌شویم!

من افشین پیروانی اگر سال گذشته می‌گفتم لیگ تعطیل نشود، چون اگر تعطیل می‌کردند امسال هم نمی‌توانستند برگزار کنند و ما هم به فینال آسیا نمی‌رسیدیم. آن زمان من مورد هجمه و بی احترامی قرار گرفتم که عیبی ندارد. اما ما چهارمین قهرمانی را گرفتیم و به فینال آسیا هم رسیدیم و انشالله مطمئن باشید قهرمان آسیا هم خواهیم شد و این را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

* ما در زمین حرف می‌زنیم و جام می‌گیریم

سپس محمدحسین میثاقی پرسید که درباره این صحبت های مرزبان مربی سپاهان که گفته بود استقلال رقیب ماست و تیم دیگری قهرمان نخواهد شد، چه نظری دارد؟ که پیروانی عنوان کرد: همه تیم ها باید زحمت بکشند که بیایند روبروی ما بایستند. ما حرفمان را در زمین می‌زنیم و روی نیمکت و در مصاحبه و… نداریم. ما با احترام به همدیگر حرف ها را در زمین می‌زنیم.

 

پی نوشت: نکته جالب در خصوص صحبتهای افشین پیروانی این است که سال گذشته به دلیل منافع پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی خواستار برگزاری لیگ بود و امسال به دلیل ترس از مصدومیت بازیکنان یا ابتلا به کرونا در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، خواستار تعطیلی لیگ است که در واقع این یک بام و دو هوا بیشتر از اینکه در صحبتهای بای تیمها باشد، در صحبتهای مسئولین پرسپولیس دیده می شود چرا که در همان مقطع نیز اعلام شد اگر لیگ تعطیل شود، هم به لحاظ حفظ سلامت بازیکنان و هم صرفه جویی مالی تیمها به سود همه خواهد بود اما قهرمانی پرسپولیس ایجاب می کرد تا پرسپولیس تنها تیمی باشد که خواهان برگزاری لیگ است. او در حالی مدعیان قهرمانی را متهم می کند که همه تیمهای میانه جدول و پائین جدول نیز خواهان لغو لیگ بودند. آیا این تیم ها هم به خاطر قهرمان نشدن پرسپولیس خواهان لغو لیگ بودند؟  او در بخش دیگری از صحبتهایش به موضوع بهبود یک بازیکن استقلال اشاره کرد که در واقع این اتفاق بسیار نرمال و طبیعی به نظر می رسد چرا که در فصل جاری نیز سیامک نعمتی ظرف 24 ساعت تست کرونایش مثبت شد و سپس منفی اعلام شد! در نهایت اینکه به نظر می رسد استاد پیروانی مصاحبه های خود را فراموش کرده اند که مدعی بودند مگر بیمارستان ها را تعطیل کرده اند که فوتبال را تعطیل کنند!

دیدگاه کاربران 32 دیدگاه
  • ناشناس 26 نوامبر 2020 / 7:25 ب.ظ

    بابا مسعود خخخخ

  • فرامرز 26 نوامبر 2020 / 4:33 ق.ظ

    خواهشا کیسه کشای عربستانی وطن فروش ساکت!!

  • معین 26 نوامبر 2020 / 4:30 ق.ظ

    اقای پیروانی کجای صحبتشون گفتن لیگ تعطیل بشه و موافق تعطیلی بازیها هستن؟؟؟؟ ایشون فقط به تیمهای دیگه کنایه زدن که چرا الان که اوضاع به مراتب بدتر و بحرانی تر شده حرفی از تعطیلی لیگ نمیزنن اما سال قبل هنجره شون رو واسه تعطیلی لیگ پاره کرده بودن! قصد شما از این تیتر و دروغتون القای مفهوم ترس پرسپولیسه در صورتی که این گفته ها حقانیت پرسپولیس رو ثابت میکنه و اون تیمها پیش هواداران خودشون هم رسوا و شرمنده شدن. شما هم لطفا به عنوان عوامل رسانه ای سعی در بی طرفی داشته باشید و جانبدارانه قلم نزنید. چون با این دروغ واضح به شعور مخاطبان خودتون توهین میکنید

    • محمد 26 نوامبر 2020 / 6:40 ق.ظ

      صحبتای سید جلال رو گوش کنید ببینید موضع باشگاه پرسپولیس چی بوده . سید جلال روز قبلش گفت اگه الان بازیکن ما کرونا بگیره نمیتونه فینال ما رو همراهی کنه و برای همین باید بازیای ما لغو بشه. وقتی نمیدونید تز ندید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید