کد خبر:15680
پ

خلاصه بازی استقلال و جوبیلو ایواتا در فینال آسیایی با 17 موقعیت گل

هجدهمین دوره از بازیهای جام باشگاههای آسیا که بعدا به نام لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد با فینالیست شدن استقلال و جوبیلو ایواتای ژاپن در سال 1999 یعنی 21 سال پیش در ورزشگاه آزادی در حضور 120 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار مهیج با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم ژاپنی به […]

هجدهمین دوره از بازیهای جام باشگاههای آسیا که بعدا به نام لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد با فینالیست شدن استقلال و جوبیلو ایواتای ژاپن در سال 1999 یعنی 21 سال پیش در ورزشگاه آزادی در حضور 120 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار مهیج با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

نکته جالب اینکه ز این دیدار به عنوان رکورددار پرتماشاگرترین بازی تاریخ آسیا در رده ملی و باشگاهی یاد می شود.

این دوره از رقابتها با 28 تیم برگزار شد و استقلال از گروهی که الهلال، العین و کوپه داغ حضور داشت، به عنوان تیم دوم پس از العین صعود کرد. در سمت شرق نیز تیمهای مطرحی همچون دالیان و پوهانگ و جوبیلو ایواتا حضور داشتند که جوبیلو توانست به فینال برسد.

استقلال در این دیدار 17 موقعیت مسلم گلزنی داشت که در ادامه شما را به تماشای هایلایت این بازی جذاب دعوت می کنیم.

 

خلاصه بازی استقلال و جوبیلو ایواتا در فینال آسیایی با 17 موقعیت گل

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ربیعی 25 دسامبر 2020 / 9:48 ب.ظ

    قلم فرسائی خلاقانه در رواج تفرقه ونفاق وایجاد شکاف فکری بین هوادران باشگاهها ، روزی این آتش دامن تورا خواهد گرفت .ظاهرا برای معالجه بیماری روانی خود باید درپی درمان باشید . آقای ملکی .این رویه قلم فرسائی چیزی جز فتنه گری وایجاد آشوب نیست . تفسیر بی خردانه درمورد میثاقیان یک نوع تهمت وافترا بوده ومشکلی از باشگاه پر طرفدار استقلال وپرسپولیس حل نخواهد ..خرید مربی وبازیکنهای میلیاردی کمکی به ورزش ما نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید