کد خبر:13593
پ

خط و نشان اینیستا برای پرسپولیس در فینال

خط و نشان اینیستا ستاره سابق بارسلونا و کنونی تیم ویسل کوپه ژاپن برای پرسپولیس در رسانه های عربی بازتاب داشته است. آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا که در تیم ویسل کوبه ژاپن بازی می کند پس از اولین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرق که به طور متمرکز در قطر […]

خط و نشان اینیستا ستاره سابق بارسلونا و کنونی تیم ویسل کوپه ژاپن برای پرسپولیس در رسانه های عربی بازتاب داشته است.

آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا که در تیم ویسل کوبه ژاپن بازی می کند پس از اولین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرق که به طور متمرکز در قطر برگزار می شود صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

 

خط و نشان اینیستا برای پرسپولیس در فینال

خط و نشان اینیستا برای پرسپولیس در فینال

دیروز اولین بازی ما بعد از آغاز مجدد مسابقات بود. ما قدم به قدم جلو خواهیم رفت و هدف ما در اینجا رسیدن به فینال این رقابت ها است و از هیچ تیمی هم هراس نداریم.

▫️ما تاکنون 6 امتیاز ارزشمند کسب کردیم و این برای صعودمان به مرحله بعد مهم است. به نظرم ما در بازی با گوانگژو مستحق پیروزی بودیم و ما می خواهیم تا مرحله پایانی یعنی فینال این مسابقات برویم و با قهرمانی به ژاپن بازگردیم.

 

گفتنیست تیم ویسل کوبه با دو پیروزی و 6 امتیاز صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد. آندرس اینیستا روز گذشته یکی از گلهای ویسل کوبه مقابل گوانژو را به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل تیم متمول چینی داشت. آنها قصد دارند راه کاشیما آنتلرز ژاپن را که دو سال قبل در کمال شگفتی به فینال رسید و قهرمان شد طی کند و نکته جالب اینکه اینبار هم پرسپولیس در فینال انتظار ژاپنی ها را می کشد.

 

تیم فوتبال ویسل کوبه در هر سه خط مدافع، هافبک و خط حمله در مجموع از 5 بازیکن خارجی بهره می برد که اینیستا، داگلاس و دانکلر مشهورترین آنها هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید