کد خبر:24128
پ

خط و نشان استقلال برای عرب ها | مجیدی ول کن ماجرا نیست

تحلیل بتاکاپ – تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته توانست بازی دومش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با نتیجه 3 بر 0 مقابل الشرطه با پیروزی به پایان برساند تا گام بلندی به سمت صعود از گروه C به عنوان تیم اول برداشته باشد.   خط و نشان استقلال برای عرب ها | […]

تحلیل بتاکاپ – تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته توانست بازی دومش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با نتیجه 3 بر 0 مقابل الشرطه با پیروزی به پایان برساند تا گام بلندی به سمت صعود از گروه C به عنوان تیم اول برداشته باشد.

 

خط و نشان استقلال برای عرب ها | 8 گل در دو بازی

خط و نشان استقلال برای عرب ها | مجیدی ول کن ماجرا نیست

شاید هواداران استقلال که بازیهای استقلال با محمود فکری را می دیدند و به واسطه کیفیت پائین نی تیم محبوبشان زجر می کشیدند، حتی تصورش را هم نمی کردند حور مجدد مجیدی در تیم استقلال بتواند یاد و خاطره اندرا استراماچونی و بردهای پرگل و سریالی آبی پوشان را زنده کند. اما مجیدی با کادر فنی مجرب و با دانشی که در اختیار دارد توانست در مدت کوتاهی تیم بحران زده استقلال را از نظر فنی سر و سامان بدهد و امروز در وضعیتی قرار دارند که در دو بازی ابتدایی گروه مرگ، توانسته اند 6 امتیاز بگیرند و مهمتر اینکه 8 گل به ثمر برسانند.

ستاره های خاموش تیم فکری در تیم مجیدی بار دیگر احیا شده اند به طوری که بار دیگر شاهد درخشش بازیکنانی همچون دیاباته، قایدی اسماعیلی، ریگی و از همه مهمتر محمد نادری شده ایم. نادری که با هیاهوی زیاد از پرسپولیس به استقلال پیوست، در ابتدای حضورش در استقلال به واسطه تاکتیک های گنگ محمود فکری نتوانست آن بازیکن مودر انتظار باشد و عده ای او را بدترین خرید استقلال نامیدند اما او که در 85 بازی برای تیم ملی و تراکتور و پرسپولیس گلی به ثمر نرسانده بود در 16 بازی که برای استقلال به میدان رفته موفق به زدن 3 گل شده و تاثیر مثبت زیادی در جناح چپ استقلال داشته است به طوری که مجیدی مجبور به استفاده از میلیچ در پست غیرتخصصی اش می شود.

 

در بازی شب گذشته استقلال و الشرطه که به سبک تیمهای مهدی تارتار با دفاع اتوبوسی و لایه های دفاعی زیاد بازی می کرد، آبی ها به خوبی توانستند با حوصله و البته نبوغ بازیکنی همچون مهدی قایدی خط دفاع الشرطه عراق را باز کنند و اگر خوش شانس بودند می توانستند بار دیگر تعداد گلهای خود را به 5 برسانند. عملکرد درخشان خط دفاعی استقلال در این دیدار که به خوبی اصل پوشش را رعایت کردند از نکات بارز بازی شب گذشته بود که به خوبی نشان می داد کادر فنی استقلال نقاط ضعف این تیم را شناسایی و فوراً آن را رفع کرده است.

 

استقلال د حالی با 6 امتیاز صدرنشین جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا شده است که با بردهای پرگل خود برای سایر حریفان در آسیا خط و نشان جدی کشیده است. به نظر می رسد این استقلال عزم خود را برای حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا جزم کرده است.

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ابی 19 آوریل 2021 / 8:06 ق.ظ

    استقلال تو گروه مرگ در خطر نیست خود خطره💙💙💙💙

    • ناشناس 19 آوریل 2021 / 8:23 ق.ظ

      این تیم های ضعیف به کیسه خوردند بزار به الدحیل بخورن

      • ابی 19 آوریل 2021 / 10:00 ق.ظ

        تو عقده گشاییتو بکن بدبخت سوختی درکت میکنم ابو بریز اونجایی که میسوزه در ضمن پماد هم بزن

        • ناشناس 19 آوریل 2021 / 12:25 ب.ظ

          اوسکول مغز پنج سال زیر پرسپولیس بودید دیگه باید قطع نخاع شده باشید از پایین بالا رو دیدید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید