کد خبر:24182
پ

خط از بیخ گوش طارمی گذشت | شانس بزرگ علی دایی از برگزاری سوپرلیگ اروپا

با اعلام باشگاه پورتو، روسای این باشگاه پرتغالی پیشنهاد اسپانسرهای برگزاری سوپرلیگ برای شرکت در این رقابتها را رد کرده اند.   خط از بیخ گوش طارمی گذشت | شانس بزرگ علی دایی از برگزاری سوپرلیگ اروپا همانطور که در اخبار مطلع شده اید، فیفا کلیه بازیکنانی که در تیمهای حاضر در سوپرلیگ شرکت کنند، […]

با اعلام باشگاه پورتو، روسای این باشگاه پرتغالی پیشنهاد اسپانسرهای برگزاری سوپرلیگ برای شرکت در این رقابتها را رد کرده اند.

 

خط از بیخ گوش طارمی گذشت | شانس بزرگ علی دایی از برگزاری سوپرلیگ اروپا

خط از بیخ گوش طارمی گذشت | شانس بزرگ علی دایی از برگزاری سوپرلیگ اروپا

همانطور که در اخبار مطلع شده اید، فیفا کلیه بازیکنانی که در تیمهای حاضر در سوپرلیگ شرکت کنند، از بازیهای جام جهانی و مقدماتی محروم خواهد کرد و بدین ترتیب مهدی طارمی با خوش شانسی همچنان شانس حضور در تیم ملی ایران را خواهد داشت.

 

از طرف دیگر کریستیانو رونالدو با بدشانسی بزرگی مواجه شده است چرا که اگر قصد شرکت در این بازیها با یوونتوس را داشته باشد، می بایست با بازیهای ملی خداحافظی کند و رسما شانس رسیدن به رکورد علی دایی در زمینه آقای گل فوتبال جهان را از دست می دهد.

 

گفته می شود تیمهای مذکور تا سال 2023 نسبت به حضور در سوپرلیگ اروپا به اسپانسرهای متمول این تورنمنت جنجالی تعهد داده اند و راه بازگشتی وجود ندارد.

تیمهای مذکور برای درآمدزایی بیشتر و هنگفت از کنار برگزاری این بازیها پذیرفته اند خارج تز چارچوب فیفا و یوفا این مسابقات را برگزار کنند. جالب است بدانید تنها به صرف قبول شرکت در این بازیها مبلغ 300 میلیون یورو به حساب هر باشگاه واریز خواهد شد و برگزارکننده این لیگ که به نوعی جذابیت لیگ قهرمانان اروپا و 5 لیگ معتبر اروپایی را تحت تاثیر قرار داده اند، درآمد تبلیغاتی سنگینی از برگزاری این بازیها ترسیم کرده اند.

 

فیفا و یوفا معتقدند با برگزاری این بازیها مرجعیت این دو نهاد و جایگاه و اعتبارشان تضعیف خواهد شد و درآمدهای تبلیغاتی آنها که به واسطه جذابیت لیگ ها و تورنمنتهای تحت نظرشان به دست می آمد، به شدت کاهش پیدا می کند‌؛ از همین رو با قاطعیت با کودتای این چند باشگاه علیه فوتبال ایستاده اند و تیمها و بازیکنانی که در آن شرکت کنند را به شدت مجازات خواهند کرد.

کلیدواژه : مهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید