کد خبر:24014
پ

خطر محرومیت 6 ماهه مهدی قایدی به خاطر شادی گل جنجالی

به نظر می رسد فوتبال ایران همچنان باید در رقابتهای بین المللی فریاد بزند که ما آماتور هستیم ما را محروم کنید! پس از شادی گل عیسی آل کثیر در فل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که منجر به محرومیت 6 ماهه او شد به نظر می رسد بازیکنان ایرانی هنوز از این مسئله درس نگرفته […]

به نظر می رسد فوتبال ایران همچنان باید در رقابتهای بین المللی فریاد بزند که ما آماتور هستیم ما را محروم کنید! پس از شادی گل عیسی آل کثیر در فل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که منجر به محرومیت 6 ماهه او شد به نظر می رسد بازیکنان ایرانی هنوز از این مسئله درس نگرفته اند و با شادی گل های احمقانه (درست خواندید احمقانه) هم خودشان و هم تیمشان را در معرض محرومیت قرار می دهند.

 

خطر محرومیت 6 ماهه مهدی قایدی به خاطر شادی گل جنجالی

شب گذشته پس از اینکه فرشید اسماعیلی قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا را نقض کرد و به سمت نیمکت استقلال شادی گل خود را اجرا کرد (این حرکت در قوانین جدید مجاز نیست) بار دیگر شاهد تکرا یک حرکت بچه گانه از سوی یک بازیکن ایرانی در مسابقات بین المللی بودیم. مهدی قایدی که ستاره استقلال در بازی امروز بود، چنان از خود بی خود شد که با رونمایی از یک شادی گل جدید، به خیال خود مرتکب تخلفی نشد اما عیسی آل کثیر نیز گرفتا همین خیالات باطل شد که با محرومیت 6 ماهه مواجه شد.

قایدی که ظاهراً در شادی گل جدیدش، ساز نی انبان می زد به این نکته توجه نداشت که این شادی گل او شباهت زیادی به مسخره کردن حریف با حالت شکلک در آوردن است. در روزهایی که AFC منتظر کوچکتین لغزشی از نمایندگان ایران برای محروم کردن آنهاست، چرا باید یک بازیکن ملی پوش در خصوص انجام شادی گل توجیه نشده باشد؟

به واقع هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اکنون نمی دانند بابت گل زدن تیمشان خوشحال باشند یا نگران شادی گل های دو پهلوی بازیکنان آماتور تیمشان باشند.

شاید بهت باشد سرمربیان همه تیمهای ایرانی فعال در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان خود این هشدار را بدهند که دست از شادی گل های دوپهلو بردارند و اگ هم قصد دارند شادی گل جدیدی رو کنند، آن مواردی را تمرین کنند که هیچ حرف و حدیثی در اجرای آن به وجود نیاید.

اگر تیم الاهلی به واسطه شادی گل قایدی به AFC شکایت می کرد و مسئولین AFC می پذیرفتند که شادی گل قایدی مصداق ساز زدن نبوده و مصداق شکلک در آوردن و مسخره کدن حریف بوده، آنگاه چه بر سر قایدی و استقلال می آمد؟ آیا قایدی می خواست با این توجیه که در شهرشان اینگونه ساز می زنند، برای نمایندگان AFC توجیه بیاورد؟  آیا او ندید که مدارک مستدل عیسی آل کثیر که شادی گلش به خاطر برادر زاده ش بود را نپذیرفتند؟  پس بهتر است تا دیر نشده، فوتبالیستهای ایرانی دست از این حرکات آماتور بردارند و شاید بهتر باشد به سبک کیلین امباپه دست به سینه، شادی گل خود را اجرا کنند تا هیچ گزکی به تیمی ندهند چرا که دشمنان فوتبال ایران منتظر در اختیار گفتن چنین گزک هایی هستند.

 

هنوز یک هفته از حرکت آماتور باشگاه پرسپولیس در انتشار یک پست اینستاگرامی نامتعارف در خصوص هندی ها نگذشته بود که فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی بار دیگر ثابت کردند فوتبال ایران هنوز به طور آماتور جلو می رود. نکته جالب اینکه سرمربی استقلال نیز با وجود برتری پر گل د دقایق پایانی بازی، یک کارت زرد بی مورد دریافت کرد تا مشخص شود،، همه چیز فوتبال ایران به هم می آید.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • تاج 16 آوریل 2021 / 9:10 ب.ظ

    یعنی احمق تمرین آدم کره خاکی می‌فهمه این حرکت ادای آلات موسیقیه !

  • ناشناس 16 آوریل 2021 / 2:01 ب.ظ

    یعنی اگه محروم بشه خدا حق ال کثیر و پرسپولیس رو از کیسه گرفته انشالله که علی خطیر و اون کیسه هایی که جاسوس النصر بودند به هلاکت برسند

    • تاج 16 آوریل 2021 / 9:16 ب.ظ

      در جواب ناشناس که از حق آل کثیر میگه!!!!!!!!! از کوزه همان برون تراود که در اوست! آخ بنده خدا مگر محرومیت آل کثیر کار هواداران و اعضای تیم تاج بوده !؟ واقعا متاسفم برای امثال تو!

  • استراماچونی 16 آوریل 2021 / 12:57 ب.ظ

    اصلا این مسخره بازی شادی گل که باید خاص باشه در فوتبال ایران زیر سر فردوسی پوره که رو این موضوعه زوم کرد.زمان قدیم چنگیز گل میزد می پرید بالا یا دایی. استیلی به امریکا گل زد گریه کرد مهدوی کیا گل زد خوشحالی معمولی کرد. یکی چشماشو ژاپنی میکنه و این آخری شکلک مسخره کردن و شیشکی بستن ازش برداشت میشه بابا بپرید بالا کافیه دیگه. یکی رگشو نشون میداد اون یکی قلبشو منشا رفت تو پایین تنه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید