کد خبر:33516
پ

خشم هواداران پرسپولیس از حامد لک : فقط اخراجش کنید!

پس از اینکه رادوشویچ به یکباره پرسپولیس را ترک کرد، حامد لک بدون رقیب در بازی مقابل هوادار به عنوان گلر فیکس به میدان رفت و احتمالاً حداقل تا نیم فصل که رقیب جدی او را تهدید نمی کند، همچنان به عنوان گلر اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت. اما این رویه به مذاق هواداران […]

پس از اینکه رادوشویچ به یکباره پرسپولیس را ترک کرد، حامد لک بدون رقیب در بازی مقابل هوادار به عنوان گلر فیکس به میدان رفت و احتمالاً حداقل تا نیم فصل که رقیب جدی او را تهدید نمی کند، همچنان به عنوان گلر اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت. اما این رویه به مذاق هواداران خشمگین پرسپولیس که از گلهای بچه گانه ای که لک در فصل اخیر دریافت کرده خوش نیامده و پس از دو گلی که مقابل هوادار دریافت کرد (بخوانید 3 گل چرا که یک گل از این گلها آفساید اعلام شد) هواداران پرسپولیس در بسیاری از شبکه های اجتماعی خواهان اخراج حامد لک از پرسپولیس شده اند.

 

خشم هواداران پرسپولیس از حامد لک : فقط اخراجش کنید!

خشم هواداران پرسپولیس از حامد لک : فقط اخراجش کنید!

لک که عملکرد قابل قبولی در فصل گذشته از خود به ثبت رسانده بود در فصل جدید با دریافت گلهای عجیب و زیاد، زمینه وارد شدن استرس و فشار زیاد به بازیکنان، هواداران و کادر فنی پرسپولیس را فراهم کرده که بسیاری معتقدند این وضعیت به واسطه تمرینات نامناسب و بی انگیزگی لک در تمرینات به واسطه نبود رقیب جدی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس است.

از گوشه و کنار شنیده می شود پرسپولیس تا نیم فصل لک را تحمل خواهد کرد و پیشنهادات پشت پرده ای به دروازه بان مغضوب استقلال یعنی رشید مظاهری ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد رشید مظاهری در نیم فصل به پرسپولیس خواهد پیوست.

برخی نیز معتقدند لک از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رشید مظاهری مطلع شده و این مسئله به شدت وی را از لحاظ روحی و روانی متزلزل کرده چرا که با حضور رشید مظاهری احتمالاً لک نیمکت نشین خواهد شد و یا مجبور به جدایی از پرسپولیس در نیم فصل می شود.

 

هر چه که هست اوضاع در پرسپولیس برای لک مساعد نیست و باید تا نیم فصل صبر کرد تا تکلیف دروازه پرسپولیس مشخص شود.

کلیدواژه : پرسپولیسحامد لک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید