کد خبر:24563
پ

خداداد عزیزی پشت مهدوی کیا را خالی کرد: با او باید شدیدتر برخورد شود!

خداداد عزیزی درباره اتفاقاتی که منجر به گرفتن قهرمانی از تیم کیا شده، حرفهای قابل توجهی زده است.   خداداد عزیزی پشت مهدوی کیا را خالی کرد: با او باید شدیدتر برخورد شود! تیم نوجوانان کیا در شرایطی عنوان قهرمانی مسابقات آسیاویژن را به دست آورد که برخی باشگاهها معتقد بودند در ترکیب این تیم، […]

خداداد عزیزی درباره اتفاقاتی که منجر به گرفتن قهرمانی از تیم کیا شده، حرفهای قابل توجهی زده است.

 

خداداد عزیزی پشت مهدوی کیا را خالی کرد: با او باید شدیدتر برخورد شود!

خداداد عزیزی پشت مهدوی کیا را خالی کرد: با او باید شدیدتر برخورد شود!

تیم نوجوانان کیا در شرایطی عنوان قهرمانی مسابقات آسیاویژن را به دست آورد که برخی باشگاهها معتقد بودند در ترکیب این تیم، بازیکن صغرسنی حضور داشته و تیم کیا مرتکب تخلف شده است.

اتفاقی که باعث شد کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران این ماجرا را بررسی و نهایتا تخلف تیم کیا در این موضوع را تائید کند.

خداداد عزیزی که با روزنامه خبرورزشی صحبت کرده درباره این موضوع گفته است: اگر روزی من خداداد عزیزی، علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و سایر دوستانی که اصرار به فوتبال پاک داریم مرتکب تخلف شویم مستحق برخورد شدیدتر هستیم. اگر مهدوی کیا که تا چند ماه قبل جزء گزینه‌های کار در فدراسیون فوتبال بود و شعار فوتبال پاک هم داده می‌شد و اتفاقاً خود من طرفدار آنها بودم و دوست داشتم امثال علی کریمی و مهدوی کیا به فدراسیون فوتبال وارد شوند تخلف کرده باید تبعات آن را بپذیرد.

خداداد، البته مهدوی‌کیا را مقصر اصلی این ماجرا نمی‌داند:  می دانم مهدوی‌کیا اکثر ماه‌های سال را در ایران نیست و شاید از جزئیات ماجرا خبر ندارد پس نباید او را مقصر دانست. مربی در تیم‌های پایه‌ای به شناسنامه بازیکن نگاه می‌کند و اگر از نظر فنی خوشش بیاید بازیکن را انتخاب می کند اما داریم افرادی که با شناسنامه دیگران وارد تیم‌های پایه‌ای می‌شوند. اینجا مربی که مسئول صدور شناسنامه نبوده ولی به نظرم می‌توان از روی فیزیک و چهره بازیکن حدس زد که حدوداً چند سال دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید