کد خبر:34928
پ

خبر خوش مجلس به سیاوش یزدانی و مرادمند با معافیت دائمی خدمت سربازی

در حالی که موضوع خدمت نظام وظیفه دو مدافع استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده بود (البته از ابتدا نیز مشخص بود این دو مدافع مشکلی برای همراهی استقلال تا اسفند 1400 ندارند)، مصوبه روز گذشته کمیسیون تلفیق برای خرید خدمت سربازی در سال 1401 خبر خوشی […]

در حالی که موضوع خدمت نظام وظیفه دو مدافع استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده بود (البته از ابتدا نیز مشخص بود این دو مدافع مشکلی برای همراهی استقلال تا اسفند 1400 ندارند)، مصوبه روز گذشته کمیسیون تلفیق برای خرید خدمت سربازی در سال 1401 خبر خوشی برای دو مدافع استقلال محسوب می شود.

خبر خوش مجلس به سیاوش یزدانی و مرادمند با معافیت دائمی خدمت سربازی

بر طبق مصوبه جدید، افرادی که تاکنون به خدمت سربازی نرفته اند با صرف مبالغ سنگین می توانند خدمت خود را خریداری کنند که البته این موضوع با واکنش تند آذری جهرمی وزیر ارتباطات سابق که گرایشات رنگی او نیز عیان بود، مواجه شد. ظاهراً جناب جهرمی حساب ویژه ای بر روی مشمول شدن دو مدافع استقلال در اسفند 1400 کرده بود که به یکباره به فکر عدالت اجتماعی افتاده و از این مصوبه انتقاد کردند. انتقاد جهرمی به این موضوع بود که با این مصوبه پولدارها به خدمت سربازی نمی روند و قشر کم درامد مجبور به سپری کردن این دوره هستند چرا که توان خرید خدمت سربازی خود را ندارند.

با توجه به ارقام اعلام شده برای مقاطع مختلف، به طور متوسط رقمی بین 400 تا 500 میلیون تومان برای خرید دوره سربازی نیاز است که این اعداد برای دو مدافع استقلال، رقم بزرگی محسوب نمی شود و به احتمال فراوان، هر دو اقدام به خرید خدمت سربازی خود خواهند کرد و بدون مشکل به فوتبال خود ادامه می دهند.

 

گفتنیست این مصوبه برای اجرایی شدن نیازی به تائید و رای گرفتن در صحن علنی مجلس دارد و هنوز قطعی نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید