کد خبر:8148
پ

خبر خوش بورسی برای سهامداران | ایران خودرو از فردا صف خرید می شود؟

امروز خبر جالبی در بازار سرمایه منتشر شد و علت استقبال گسترده از نماد ایران خودرو را می توان به این خبر مهم ربط داد که می تواند کلیت بازار را تحت تاثیر قرار دهد.   خبر خوش بورسی برای سهامداران | ایران خودرو از فردا صف خرید می شود؟ پس از ابلاغیه سازمان بورس […]

امروز خبر جالبی در بازار سرمایه منتشر شد و علت استقبال گسترده از نماد ایران خودرو را می توان به این خبر مهم ربط داد که می تواند کلیت بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

 

خبر خوش بورسی برای سهامداران | ایران خودرو از فردا صف خرید می شود؟

خبر خوش بورسی برای سهامداران | ایران خودرو از فردا صف خرید می شود؟

پس از ابلاغیه سازمان بورس مبنی بر اینکه شرکتهای بورس می بایست ظرف مدتی معین، بازارگردان سهم خود را به سازمان بورس معرفی کنند، امروز خبر رسید گروه صنعتی ایران خودرو قرارداد رسمی بازارگردانی با شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومان منعقد کرده است و علت حجم نزدیک به 2 میلیاردی امروز در نماد ایران خودرو را می توان به همین مورد نسبت داد.

جالب است بدانید که دکتر حسن_قالیباف اصل  رییس سازمان بورس همزمان رییس هیات مدیره شرکت_لوتوس پارسیان نیز هست و باید دید آیا او می تواند جو روانی کلیت بازار را به مثبت تغییر دهد؟

 

البته پیشتر در تحلیلی عنوان کردیم که با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا، رفته رفته شاهد صف های خرید در بورس و رالی جدید در بازار سرمایه خواهیم بود و به طور همزمان شاهد افت شدید قیمت دلار تا نزدیک سطوح 20 هزار تومان نیز خواهیم بود چرا که دولت اینبار دلارهای صادراتی خود را به خریداران غافلی می فروشد که بدون هیچ پشتوانه ای اقدام به خرید دلار در قیمت های بالا می کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید