کد خبر:12544
پ

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس | مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس می آید

هر چقدر در هفته اخیر اخبار و شایعات در خصوص انتقال بی سرانجام رضا قوچان نژاد به پرسپولیس شنیدید باید انتقال پورعلی گنجی به پرسپولیس را جدی بگیرید چرا که با پایان لیگ چین، قرارداد این بازیکن نیز با تیمش به اتمام می رسد و به عنوان بازیکن آزاد قادر است به هر تیمی برود […]

هر چقدر در هفته اخیر اخبار و شایعات در خصوص انتقال بی سرانجام رضا قوچان نژاد به پرسپولیس شنیدید باید انتقال پورعلی گنجی به پرسپولیس را جدی بگیرید چرا که با پایان لیگ چین، قرارداد این بازیکن نیز با تیمش به اتمام می رسد و به عنوان بازیکن آزاد قادر است به هر تیمی برود و با توجه به اینکه او اصالتاً یکی از هواداران پرسپولیس است و در چند سال اخیر نیز همواره یکی از گزینه های پیوستن به پرسپولیس بوده اما پیشنهادات مالی بهتر تیمهای قطری و چینی مانع از حضور او در لیگ ایران شد و به نظر می رسد اینبار قضیه فرق می کند و با توجه به دور شدن پورعلیگنجی از ترکیب اصلی تیم ملی و همچنین تامین مالی که در چند سال اخیر برای خودانجام داده است، مرتضی بدش نمی آید تا پایان فوتبالش در یکی از تیم های پرهوادار تهرانی فوتبالش را ادامه دهد.

 

نقل و انتقالات پرسپولیس

 

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس | مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس می آید

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس | مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس می آید

همزمان با پایان فصل جاری فوتبال باشگاهی چین، مرتضی پورعلی‌گنجی به پایان قراردادش می‌رسد و حالا پرسپولیس می‌تواند حداقل برای یک نیم فصل هم که شده، این مدافع مستحکم را جذب کند تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا،  بتواند جای خالی شجاع خلیل زاده را پر نماید.

در فضای مجازی هواداران پرسپولیس به شدت خواهان جذب پورعلی گنجی برای تقویت خط دفاعی افت کرده پرسپولیس شده‌اند ولی نکته مهم رقم قرارداد چنین بازیکنانی است که با دستمزدهای نجومی فوتبال قطر و چین خو گرفته و بعید است توان پرسپولیس برای جلب رضایت مالی این مدافع که خودش بارها گفته که علاقمند به پوشیدن پیراهن سرخپوشان تهرانی است، کافی باشد.

بهرحال پرسپولیس گزینه های زیادی ندارد و باید آخرین شانس هایش برای جذب یک مدافع شش دانگ برای بازی حساس فینال دا بیازماید.

تیم گل محمدی این روزها در پست مهاجم هم دنبال یک بازیکن بزرگ می‌گردد اما مذاکرات پرسپولیس با قوچان نژاد بدلیل عدم رضایت همسرش، خوب پیش نرفته است تا قرمزها جای خالی امیری و پهلوان به دلیل محرومیت اخطاری و نبودن علیپور و ترابی به دلیل جدایی فسخ قراردادی را حس کنند. حالا تنها مهاجم نوک پرسپولیس ، مهدی عبدی جوان است. عیسی آل کثیر نیز در بدترین زمان ممکن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شش ماه محروم شده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • شهرام 11 نوامبر 2020 / 3:29 ب.ظ

    شک نکنید که اینها وقتی میان پرسپولیس و لیگ ایران که از جهت مالی سیر شده باشن.پول بیشتر فعلا عشقه پور علی گنجی فعلا نمیاد تا پیشنهاد مالی خارجی باشه عمرا نیان مگر دیگه از پول سیر شده باشن پول مطرح نباشه بخواد عشقی بیاد پرسپولیس والا که پول از همه چی واجب تره هواداران سیخی چنده؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید