کد خبر:12511
پ

خبر خوش برای هواداران استقلال | فرمانده در راه بازگشت به استقلال

شب گذشته فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم باز شده است و باشگاه قادر است با بازیکن جدید و مدنظر خود قرارداد ببنندد. در این بین شنیده شد که محمود فکری برای جایگزینی علی کریمی نام یک بازیکن را به مدیران باشگاه داده است و با […]

شب گذشته فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم باز شده است و باشگاه قادر است با بازیکن جدید و مدنظر خود قرارداد ببنندد. در این بین شنیده شد که محمود فکری برای جایگزینی علی کریمی نام یک بازیکن را به مدیران باشگاه داده است و با پیگیری‌ها مشخص شد که بازیکن مدنظر محمود فکری امید ابراهیمی ستاره سال‌های آنچندان دور خط میانی استقلال می‌باشد.

 

خبر خوش برای هواداران استقلال | فرمانده در راه بازگشت به استقلال

خبر خوش برای هواداران استقلال | فرمانده در راه بازگشت به استقلال

?امید ابراهیمی که این فصل در تیم الاهلی قطر توپ می‌زند، وضعیت چندان مناسبی در این تیم ندارد و طی روز‌های‌گذشته موردانتقاد رسانه‌های قطری قرار گرفته است و حتی شنید شد که باشگاه قطری خواهان فسخ قرارداد با این بازیکن ملی‌پوش خود شده اند. درصورتی که ابراهیمی قرارداد خود را با باشگاه الاهلی قطر فسخ کند برای مذاکره با مدیران تیم استقلال راهی تهران خواهد شد. ضمن اینکه ابراهیمی شخصا برای بازگشت به استقلال ابراز علاقه کرده بود و گفته علاقه قلبی من بازگشت به تیم محبوبم است.

 

با توجه به جدایی علی کریمی و عملکرد نه چندان مطمئن فرشید باقری و مسعود ریگی، به نظر می رسد محمود فکری بی میل برای جذب یک بازیکن متعثب و با کیفیت مثل امید ابراهیمی نباشد.

منبع: فوتبال برتر

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 11 نوامبر 2020 / 9:20 ق.ظ

    بذارین بره واسه همون عربها خوش رقصی کنه. بی معرفت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید