کد خبر:31478
پ

خبر خوش برای هواداران استقلال | بازگشت رسمی رشید مظاهری به تمرینات

رشید مظاهری دروازه بان سابق استقلال که به واسطه اختلاف با احمد مددی از این تیم جدا شده بود، پس از برکناری مددی، بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگشت.   خبر خوش برای هواداران استقلال | بازگشت رسمی رشید مظاهری به تمرینات مظاهری در ابتدای تمرین ضمن عذرخواهی از کادر فنی و بازیکنان بابت […]

رشید مظاهری دروازه بان سابق استقلال که به واسطه اختلاف با احمد مددی از این تیم جدا شده بود، پس از برکناری مددی، بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگشت.

 

خبر خوش برای هواداران استقلال | بازگشت رسمی رشید مظاهری به تمرینات

خبر خوش برای هواداران استقلال | بازگشت رسمی رشید مظاهری به تمرینات

مظاهری در ابتدای تمرین ضمن عذرخواهی از کادر فنی و بازیکنان بابت فسخ قراردادش و خالی گذاشتن دست سرمربی در بازی مقابل الهلال امروز در تمرینات استقلال حاضر شد تا در چند روز آینده قرارداد جدیدش با استقلال را منعقد کند و در فصل جدید نیز آبی پوشان را همراهی کند.

به نظر می رسد مظاهری که یکی از ارکان موفقیت استقلال در نیم فصل اول لیگ بیستم بود، اینبار با هدف رسیدن به پیراهن تیم ملی برای جام جهانی و دیده شدن در ویترین استقلال، قصد دارد خاطرات تلخ نیم فصل دوم را فراموش کند و با انگیزه بیشتر در خدمت استقلال باشد.

بدون شک رقابت فنی مظاهری و حسینی برای رسیدن به ترکیب فیکس، ضریب اعتماد بازیکنان و هواداران این تیم را در بازیها افزایش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید