کد خبر:19652
پ

خبر بسیار خوش افشین پیروانی برای هواداران پرسپولیس

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در انتهای بازی تیمش مقابل مس رففسنجان خبر خوشی به هواداران این تیم بابت بازگشت زودتر از موعد کنعانی زادگان داد.   خبر بسیار خوش افشین پیروانی برای هواداران پرسپولیس خوشبختانه امتیازات را جمع می‌کنیم و کم کم به صدر جدول نزدیک می‌شویم. الان هم تمرین تیم در حال برگزاری است […]

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در انتهای بازی تیمش مقابل مس رففسنجان خبر خوشی به هواداران این تیم بابت بازگشت زودتر از موعد کنعانی زادگان داد.

 

خبر بسیار خوش افشین پیروانی برای هواداران پرسپولیس

خوشبختانه امتیازات را جمع می‌کنیم و کم کم به صدر جدول نزدیک می‌شویم. الان هم تمرین تیم در حال برگزاری است و شرایط خوبی داریم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان قطعا به بازی با گل‌گهر سیرجان می‌رسد، اما شاید به بازی با پیکان نیز برسد. امیدوارم هستیم این بازیکن زودتر به مسابقات بازگردد.

با آن شرایطی که استقلالی‌ها صحبت کردند، نه ما مشکلی نداریم. صحبت‌هایی را مطرح کردند که به من ارتباطی ندارد و گفتن آن هم قشنگ نیست بگوییم چه داریم و نداریم. همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست. بازیکنان با غیرتی داریم که زحمت می‌کشند و کادرفنی خوبی داریم که تلاش می‌کنند.

هواداران بدانند که ما هم مشکلاتی داریم، اما برای شادی دل آنها تیم زحمت می‌کشیم. شرایط سخت برای همه وجود دارد. ما هم در فصل سرما مشکل زمین داریم. بعضی روزها ما هم مشکل زمین و مشکل امکانات داریم. با این وجود بازیکنان ما با جان و دل زحمت می‌کشند و در فصل سرما همه تیم‌ها مشکل زمین دارند. الان فکر می‌کنند ما بهترین امکانات را داریم در حالی که ما هم مشکلات مالی داریم، اما باید تشکر کنم از مدیران باشگاه که تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید