کد خبر:36208
پ

حکم سبک کمیته انضباطی برای سرمربی پرسپولیس | فقط 4 جلسه محرومیت!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام پس از تاخیر زیاد، حکم خود در خصوص خاطیان دربی 98 را اعلام کرد که در کمال تعجب، رفتار زننده سرمربی پرسپولیس با داور مسابقه تنها با 4 جلسه محرومیت قطعی مواجه شده است. این در حالیست که در مورد مشابه، ساکت الهامی 6 ماه از فعالیت فوتبالی محروم شده […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام پس از تاخیر زیاد، حکم خود در خصوص خاطیان دربی 98 را اعلام کرد که در کمال تعجب، رفتار زننده سرمربی پرسپولیس با داور مسابقه تنها با 4 جلسه محرومیت قطعی مواجه شده است. این در حالیست که در مورد مشابه، ساکت الهامی 6 ماه از فعالیت فوتبالی محروم شده بود و یحیی گل محمدی نیز در بازی مقابل گل گهر مشابه همین رفتارهای زننده ای که در دربی به نمایش گذاشت را تکرار کرده بود و برای اولین بار نبود که او اینگونه توهین آمیز با داور مسابقه برخورد کرده است.

 

حکم سبک کمیته انضباطی برای سرمربی پرسپولیس | فقط 4 جلسه محرومیت!

به گزارش بتاکاپ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که 26 اسفند 1400 برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از 6 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

 

پی نوشت: پیشتر کمیته اخلاق نیز در موضعی مشابه با صدور حکمی عجیب در خصوص مدافع منشوری سابق پرسپولیس که اتفاقات اتوبوس تیم ملی را رقم زده بود، شائبه هایی در خصوص اعمال نفوذ برای صدور احکام انضباطی برای فرد یا افراد مختلف فعال در فوتبال را به وجود آورده بود چرا که در آن پرونده نیز مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس تنها به دو جلسه محرومیت از بازیهای دوستانه تیم ملی محکوم شد!!

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 8 آوریل 2022 / 9:26 ق.ظ

    کشور دیگه نمیخواد تو ایران هم بدتر محروم میکنن ( مجاهد خزیراوی ، مهدی رحمتی ، ساکت الهامی ، و …. ) ولی فقط برا سایر تیمها ، نه تیم خود حکومت ، هیچ انسان عاقلی اعضای تیم خودشو محروم نمیکنه

  • آبی بیکران 7 آوریل 2022 / 8:08 ب.ظ

    خداییش حکم ابلاغ شده گلممد به نسبت کنعانی خیلی سنگین تر هستش و صد البته کل این احکام اگه تو کشورهای دیگری بود به محرومیت ۶ ماهه یحیی و یکساله کنعان ختم میشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید