کد خبر:13927
پ

حمله پیشکسوت پرسپولیس به خرید جدید تیم: آقایان اشتباه کردند!

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.   حمله پیشکسوت پرسپولیس به خرید جدید تیم: آقایان اشتباه کردند! حمید درخشان در گفت‌وگویی درباره پیروزی پرسپولیس برابر شهرخودرو اظهار کرد: طبیعی است که هر تیمی مقابل پرسپولیس بسته بازی کند. شهرخودرو هم همینطور بسته بازی کرد […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

 

حمله پیشکسوت پرسپولیس به خرید جدید تیم: آقایان اشتباه کردند!

حمید درخشان در گفت‌وگویی درباره پیروزی پرسپولیس برابر شهرخودرو اظهار کرد: طبیعی است که هر تیمی مقابل پرسپولیس بسته بازی کند. شهرخودرو هم همینطور بسته بازی کرد و سعی داشت با محدود کردن فضاها اجازه ندهد هافبک‌های پرسپولیس فرصت گلزنی خلق کنند و پاس‌های سالمی بدهند. شهرخودرو در طول بازی به دنبال این بود که گلی دریافت نکند و با گرفتن یک تساوی، با یک امتیاز تهران را ترک کند.

وی افزود: در طول نیمه اول پرسپولیس سعی داشت با طراحی حملات و ارسال‌های بلند دروازه را با خطر روبه‌رو کند اما تا وقتی که به گل اول نرسیده بود، کارش سخت بود چون شهرخودرو کاملا بسته بازی می‌کرد اما پس از گل اولی که دریافت کرد، مجور شد بازتر بازی کند و همین امر باعث شد پرسپولیس بتواند گل‌های دیگر را به ثمر برساند. نسبت به بازی قبلی پرسپولیس بهتر و روان‌تر بازی کرد که همین امر کمک کرد این تیم فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کند و اگر مهاجمان دقت می‌کردند قطعا گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هم بر بازی تسلط داشت و هم توانست تغییر تاکتیک را تمرین کند. در این دیدار هم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد شده بود که نشان می‌داد کادر فنی به فکر بازی فینال لیگ قهرمانان آسیاست. فکر می‌کنم نفرات جایگزین توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و با ادامه این روند، به هماهنگی مطلوبی هم خواهند رسید.

وی درباره عملکرد آرمان رمضانی هم گفت: متاسفانه این بازیکن خرید خوبی برای پرسپولیس نبود. او نتوانسته به پرسپولیس کمک کند و در دیدار برابر شهرخودرو هم مثل یک بازیکن مبتدی عمل کرد. به نظرم پرسپولیس در خرید این بازیکن اشتباه کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید