کد خبر:10513
پ

حمله پیشکسوت استقلال به سعادتمند: کلاً دروغ می گفت و ماموریتش را انجام داد

اصغر حاجیلو پیشکوست سالهای دور استقلال با دروغگو خطاب کردن احمد سعادتمند، اقدامات مخرب او را در راستای ماموریتی دانست که به او محول شده بود.   حمله پیشکسوت استقلال به سعادتمند: کلاً دروغ می گفت و ماموریتش را انجام داد با حرف‌هایی که می‌زد هواداران را به سخره گرفت، آبروی بازیکنان را برد، باشگاه […]

اصغر حاجیلو پیشکوست سالهای دور استقلال با دروغگو خطاب کردن احمد سعادتمند، اقدامات مخرب او را در راستای ماموریتی دانست که به او محول شده بود.

 

حمله پیشکسوت استقلال به سعادتمند: کلاً دروغ می گفت و ماموریتش را انجام داد

حمله پیشکسوت استقلال به سعادتمند: کلاً دروغ می گفت و ماموریتش را انجام داد

با حرف‌هایی که می‌زد هواداران را به سخره گرفت، آبروی بازیکنان را برد، باشگاه را به هم ریخت و مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد. طرفدارانی که فکر می‌کردند مدیرعامل در تلاش است تا استراماچونی را بازگرداند. آن هواداری که هزار کیلومتر از استقلال دور بود، به این حرف‌ها دلخوش بود و خوشحال بود که استراماچونی بازخواهد گشت اما تمام صحبت‌های این مدیرعامل دروغ محض بود و چنین اتفاقی رخ نداد.

?متأسفانه در مورد بازیکنان هم حرف‌های او درست نبود. استقلال در دو جام مدعی بود و می‌توانست پس از پیروزی برابر سپاهان و پرسپولیس که بازی قابل قبولی ارائه داد، خود را به قهرمانی برساند اما متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که آبی پوشان دستشان به جام نرسید و او مأموریتی که داشت را به درستی انجام داد.

?بعد از بُرد برابر پرسپولیس روحیه قهرمانی خوبی برای استقلال به وجود آمده بود و این تیم می‌توانست به این مهم دست پیدا کند اما با آوردن اسم استراماچونی شرایط فرق کرد، اگر چه فرهاد محبوب هواداران بود اما با مطرح کردن نام استراماچونی باعث شدند تا هواداران موافق بازگشت این مربی ایتالیایی باشند. دیدیم که در یک هفته استقلال هم قهرمانی در جام حذفی را از دست داد و هم نتوانست در لیگ قهرمانان موفق باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید