کد خبر:41953
پ

حمله پرویز پرستویی به میرسلیم در خصوص اعدام سریع معترضین

پرویز پرستویی بازیگر نام آشنای سینمای ایران در پاسخ به اظهارات عجیب میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که خواستار سریعتر شدن اعدام معترضین شده بود، پستی افشاگرانه از ماجرای آقازاده ایشان منتشر کرد. بیشتر بخوانید | چرا کشورهای غربی نمی توانند آقازاده ها را دیپورت کنند؟ آقای میرسلیمنماینده تهران در مجلسامروز اظهار نظرتان […]

پرویز پرستویی بازیگر نام آشنای سینمای ایران در پاسخ به اظهارات عجیب میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که خواستار سریعتر شدن اعدام معترضین شده بود، پستی افشاگرانه از ماجرای آقازاده ایشان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید | چرا کشورهای غربی نمی توانند آقازاده ها را دیپورت کنند؟

آقای میرسلیم
نماینده تهران در مجلس
امروز اظهار نظرتان را در خصوصِ به قول خودتان عوامل نا آرامی ها، خواندم که فرمودید:
به نظر بنده فاصله بین#دستگیری عوامل ناآرامی ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است وباید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد!
اولا :
خدارو شکر که شما رئیس قوه قضائیه نشدید!
چرا که اگر چنین سمتی داشتید حتما نصف جوانان امروز ایران را تا الان اعدام کرده بودید.
دوما:
همه مردم چه در داخل و چه در خارج ایران می دانند که کثیف تر از سازمان مجاهدین خلق زاده نشده و نخواهد شد.
پسر شما (آقا مهدی)را در ارتباط با سازمان مجاهدین ،ظاهرا پس از دوسال مراقبت ،در تیرماه ۱۳۹۸ بازداشت ودر بهمن ۱۳۹۸ به اتهام ((اقدام علیه امنیت ملی ))به ۵ سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدیدنظر وقطعی شدن حکم در بهمن ۱۳۹۹ به زندان اوین برده شد.
و فرمودید که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم،با تنبیه مختصری می توانستم او را از این وضعیت نجات دهم!
که خدا را شکر نیمی از حبس تعزیری آقازاده تان هم شامل عفو شد!
سوما:
شما که اینقدر به قول خودتان فاصله زندانی های اخیر تا اعدام آزارتان میدهد ،چرا تقاضای اعدام آقا زاده تان را نکردید که با مجاهدین یا منافقین همکاری داشته؟
چهارما:
فکر نمی‌کنید اتهام آقازاده تان ((اقدام علیه امنیت ملی)) جزایش اعدام بود؟
نه اینکه بعد ازطی تشریفات قضایی محکوم به ۵سال حبس که نیمی از آنهم شامل عفوشود؟
پنجما:
البته یادمان نمی‌رود زمانیکه شما وزیر ارشاد بودید هر روز کارمندان در حیاط وزارت ارشاد به اجبار باید در مراسم صبحگاه شرکت می‌کردند!
آقای میرسلیم اگر شما و همکارانتان در مجلس وظایف خودتان را بابت رای هایی که از مردم گرفتید درست انجام می‌دادید کار به اینجا ها کشیده نمی‌شد .
مردم ایران هرچه می کِشند از دست شما مسئولینی است که شرح وظایفتان را نمی‌دانید!
پس لطف کنید آتش بیار معرکه نشوید و به تربیت فرزندتان بپردازید

کلیدواژه : پرویز پرستویی

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • ریحان 18 دسامبر 2022 / 8:03 ق.ظ

    سلام خون جوانان نیروانتظامی به گردن مسئولانی است که کم کاری کردند اگر جوانان کار داشتند درامد داشتند دنبال اینکه برده پول باشند 00۰نمیشدند ازدواج میکردند و سرشون به زندگی خودشون بود درود بر انسان هایی که با اعدام مخالفند و ننگ بر ادمهایی که از ریختن خون جوانان این وطن ترس ندارند ننگ بر اون مسئولی که حقوق این مملکت میگیره و هیچ کاری نمیکنه مشکل از گره مردم باز کنه چرا اقازاده ها این قدر مست شدن اونطرف اینطرف هر کار دوست دارند میکنند چون پشتشون به باباشون گرمه خدا را شکر ریس قوه قضاییه شما نیستید جناب اقای اژه ای وقتی پدری میگه با دستفروشی و دستمال فروشی بچه رو بزرگ‌کرده پشتش یعنی عمر دیدن سفره خالی دیدن زجر پدر و مادر و…. نمیگم کار اون پسر درست بوده اصلا ولی کاش مسئولین یکم به خودشون می اومدند که چ قدر کم کاری کردند هر دو طرف این ماجرا چ جوانان نیروی انتظامی چ این چ جوانان هر دو فرزندان ایران هستند شهید یا اعدام شدنشون داغ بر دل نشسته است خداوند

  • محسن 18 دسامبر 2022 / 4:45 ق.ظ

    درود. بر پرستویی

  • محسن 18 دسامبر 2022 / 4:45 ق.ظ

    درود بر شرافت پرویز پرستویی ما افراد زیادی را بواسطه تربیت غلط و حکمرانی نادرست بدست افرادی مثل خلخالی ها و دیگران از دست دادیم که با حماقت تمام گفتیم اگر بیگناه بود می ه بهشت اگر گناه کار بود که جزا دادیم واقعا که افراد احمقی مسئول بودند که اینطور شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید