کد خبر:13717
پ

حمله والا رضا پروین به استقلالی ها | نوه پروین نیامده جنجال ساز شد

حضور نوه علی پروین در تیم پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شده است. نوه دختری علی پروین که عکسی از اضافه وزن شدیدش در فضای مجازی منتشر شده این روزها در تیم نوجوانان پرسپولیس حضور دارد. جدا از این موضوع پیش از این اعلام شده بود که نوه علی پروین یک استقلالی دو آتشه است که حالا […]

حضور نوه علی پروین در تیم پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شده است. نوه دختری علی پروین که عکسی از اضافه وزن شدیدش در فضای مجازی منتشر شده این روزها در تیم نوجوانان پرسپولیس حضور دارد. جدا از این موضوع پیش از این اعلام شده بود که نوه علی پروین یک استقلالی دو آتشه است که حالا والارضا فرزین نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و البته با توهین به استقلالی‌ها استوری ای منتشر کرده است. این در حالی است که علی پروین پیش از این بارها از استقلالی‌ بودن نوه خود خبر داده بود.

 

حمله والا رضا پروین به استقلالی ها | نوه پروین نیامده جنجال ساز شد

حمله والا رضا پروین به استقلالی ها | نوه پروین نیامده جنجال ساز شد

 

نوه علی پروین در اظهاراتی عجیب جوسازی‌های اخیر را به استقلالی‌ها نسبت داده است و اعلام کرده از ۱۵ کیلو اضافه وزنی که داشته تنها ۵ کیلو باقی مانده است! فقط ۱۵ کیلو استاد؟!  پدربزرگ شما تا پیش از اینکه مربیگری را کنار بگذارد هم انقدر اضافه وزن نداشت!

حمله والا رضا پروین به استقلالی ها | نوه پروین نیامده جنجال ساز شد

کاش جناب والا رضا کمی هم از راه و روش‌های حضور با ۱۵ کیلو اضافه وزن در تمرین پرسپولیس که نه در تمرین هر تیم حرفه‌ای برای هم سن‌و سالان خود می‌گفت. برای استعدادهایی که در چهارگوشه ایران همه سهم‌شان از پرسپولیس رویاهای بربادرفته‌ای است که امثال نوه پروین به واسطه داشتن چنین رابطه‌هایی از دست می‌دهند.

یک خسته نباشید هم به جناب پروین که ادعای در اختیار گرفتن پرسپولیس همراه با چند پیشکسوت را دارد. همین قدر منصفانه و بی حرف و حدیث به دنبال مدیریت در باشگاه بودید؟

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • امیرتاجیک 29 نوامبر 2020 / 4:40 ب.ظ

    بابابزرگت آخرش شدعلی لمبه،خودت ازاول لمبه بودی.
    طوسی هم استخدام کنندبرای تمرین دهنده اختصاصی ات
    تا درستت کنه.

  • پویول 28 نوامبر 2020 / 11:43 ب.ظ

    خداوکیلی یه لحظه اون فکر تعصبیتو بذار کنار ببین پروین چ افتخاری برا لنگ آورده

  • شهرام 28 نوامبر 2020 / 6:34 ب.ظ

    فکر میکنم شخصی مانند علی پروین با این همه افتخار آفرینی برای ایران وپرسپولیس حق این رو که نوه اش رو به پرسپولیس پیشنهاد بده رو داره فراموش نکنیم آگه پروین نبود پرسپولیس فعلی وجود نداشت. آنقدر اسطوره کش و حسود نباشید و قدرشناسی رو به جوانان بیاموزید چرا این بچه رو نیومده میزنید!؟!

  • شهرام 28 نوامبر 2020 / 6:30 ب.ظ

    به عقیده بنده علی پروین با این همه افتخاری که برای پرسپولیس و ایران آورده حق این رو داره که نوه اش رو به پرسپولیس پیشنهاد کنه فراموش نکنیم آگه پروین نبود پرسپولیس فعلی وجود نداشت. دست از جو سازی بردارید این بچه رو هنوز نیومده نزنید!!!!کمی قدرشناس باشید او قدرشناسی رو به جوانان اموزش بدید حسادت و اسطوره کشی کافیه!!+

    • Hossein 29 نوامبر 2020 / 3:14 ب.ظ

      داداش من خودم کسیم که تو تست باشگاه استقلال قبول شدم ولی به خاطر شرایط مالی به خاطر نداشتن خوابگاه و از هم از همه مهم تر به خاطر بی کسی که شما بش میگین پارتی رد شدم نه بخواطر عدم استعداد درسته استقلالو پرسپولیس رقیبن ولی تو رده پایه سروتشون ی کرواسه خدا نوه اقا پروین حفظ کنه ولی شاید جای اون امثال بچه ها بودن که با جون دل بازی میکنن بچه هایی که تو سرما گرما براشون اهمیتی نداره چون روبه روشون توپ فوتباله بچه هایی که پول کفش ندارن و پای برهنه بازی میکنن و بچه هایی از همه چی مهم تر ارزوی قهرمانی تیم ملی کشورشونه دارن تا دیده شدن خودشون شاید جای اون ی نفر ی استعداد خوب نبود ی مارونا یا ی مسی بود که میتونست دیده شه خودتونو گول نزنین ی نفرم ینفره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید