کد خبر:11131
پ

حمله هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه بلژیکی: استقلال تخلف کرده محرومش کنید!

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از اتفاقات تلخ در مورد هواداران استقلال و ارسال ریپورت به النصر در خصوص تخلف پرسپولیس نمی گذرد، اینبار خبر می رسد که بسیاری از هواداران پرسپولیس با اطلاع از اینکه باشگاه استقلال بدون گرفتن رضایتنامه نادری اقدام به عقد قرارداد با او کرده، به ایمیل باشگاه کورتریک […]

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از اتفاقات تلخ در مورد هواداران استقلال و ارسال ریپورت به النصر در خصوص تخلف پرسپولیس نمی گذرد، اینبار خبر می رسد که بسیاری از هواداران پرسپولیس با اطلاع از اینکه باشگاه استقلال بدون گرفتن رضایتنامه نادری اقدام به عقد قرارداد با او کرده، به ایمیل باشگاه کورتریک اخباری در این خصوص را منتقل کردند و آنها را به گرفتن غرامت و محروم کردن باشگاه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی ترغیب نمودند.

 

حمله هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه بلژیکی: استقلال تخلف کرده محرومش کنید!

حمله هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه بلژیکی: استقلال تخلف کرده محرومش کنید!

فارغ از اینکه کدام دسته و گروه این قبیل اقدامات را انجام داده اما نوع برخورد رسانه ها با این دو اتفاق مشابه عجیب به نظر می رسد چرا که در قبال رفتار هواداران استقلال در ریپورت تخلف باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به النصری ها، با هجمه ای سنگین آنها را وطن فروش خواندند اما در قبال این قبیل اقدامات از سر شوق و ذوق، ظاهراً هم وطنان سکوت اختیار کرده اند و اعتقادی به وطن فروشی در این خصوص ندارند.

 

در موضوع قبلی نیز بر این عقیده بودیم که این ذات هواداری است و رسانه ها نباید این قبیل اقدامات را با برچسب وطن فروشی و خیانت و امنیت ملی و … تخطئه کنند و در این مورد نیز معتقدیم هواداران تیم رقیب، قاعدتاً ناکامی و شکست آنها در هر زمینه ای را خواستار هستند و این موارد در فوتبال طبیعی است اما آنچه غیرطبیعیست، رفتار دوگانه و متناقض رسانه ها در برخورد با این موضوعات است که یکی را خیانت می خوانند و دیگری را افشای حقیقت!

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • تاج 29 اکتبر 2020 / 6:05 ق.ظ

    خدمت هما عرض کنم که کاش اجازه دست من بود همین امروز این یارو نادریه کادو پیچ میکردم میدادم زیربغلتون!!! بدجور بوی لنگ میده! خاک پای میلادباغیرت مارا همونمیشه. یادت باشه ازاین ممبعد هرموقع خواستی درمورد شخصی در مجازی تجسم کنی حداقل تجسم کن یکروز از خودت بزرگتره شاید شرم بگیردت دیگه دهن کثیفتو باز نکنی هرچه در کودکی در محدوده منزلتاندشنیدی و دیدی به دیگران بگی . ای بزرگ!!!!!!؟

    • اسطوره فقط همایون خان 29 اکتبر 2020 / 5:14 ب.ظ

      خدمته جنابه تاژژژه بگم که بزرگتر یا کوچکتر بودنه یه شخص به سن و سال منظوره بنده نیست وبه میزانه درک و شعور وسواده اون شخص منظوره بنده بوده قشنگ. و همچنین نوعه برخوردش با نظراته مخالفه خودش خواه درست یا نادرست. خطابه منم به تو با کلمه کوچولو و نظیر این کلمه به این خاطر بوده که یاد بگیری با همه هر جوری که دلت میخواد برخورد نکنی و از حجب و حیایه دیگران سو استفاده نکنی. کافیست به کامنتهایی که قبل از ورود من به قسمته نظر دهی تو سایت میذاشتیرو مراجعه کنی و بفهمی منظورم چیه. در مورده نادری هم خدمتت عارضم که عزیره جانننه برادر مبارکتون باشه. امسال که دیگه خدا رو شکر بهونه ای در کار نیست نه مدیر عامله پرسپولیسی!!!! نه فراری دادنه ستارههههههایه درجه یک فوتباله جهان از تیمه پر افتخاره شیشتقلال( یه دست هورایه بلند به افتخاره کیسه ). تو نقل وانتقالاتم که دوباره مثله هر سال با پوله این بیت الماله بدبختم باز هر بریز و بپاشی که خواستید کردید.ساله 1400 هم هست که از پیش وعده میدادید. فقط خیلی دوست دارم ببینم پایانه این لیگ چی دارید که باهاش چخودتونو اروم کنید.

  • اسطوره فقط همایون خان 28 اکتبر 2020 / 9:51 ب.ظ

    با سلام خدمت نویسنده محترم مطلب گرچه آقای فراهانی هم از نویسندگان قسمت ابیه سایت هستن ولی حداقل تا بحال با توجه به مطالبی که ارایه داده اند سعی بر این دارند که جانبه حق را رعایت نمایند. که از ایشان بابته این رویکرد ممنونم. ولی یه مطلبه کوچیکیرو بابته عکس العمله هوادارانه پرسپولیس که به سایته تیمه بلژیکی رفتن و خواستاره محروم شدنه به حقه تیمه کیسه شدن عرض کنم. که اولا خواسته انها کاملا به حق و درست است به چند دلیل از ابن قبیل که تیمه حکومتیه کیسه دقیقا در مورده قرارداد با نادری تخلف کرده( قابله عرض میباشد که بالعکسه هوادارایه هوچی گره شیشتقلال که با شامورته باری به پیجه فیعا رفتن و با اطلاعاته نا به حق و دروغیه خود که هماانا اینجاست که به انها وطن فروش گفته میشه باعث محروم شدنه ال کثیر شدن و خدا رو شکر که تو اینجا هم دوباره اتیش گرفتن و سرورشون با اقتدار به فینال صعود کرد. ولی باز هم این گروه خود فروخته و نا توان در رقابته سالم با سرورشون دست از احمق بازیه خودشون بر نداشتن و به خیاله باطله خودشون حالا به پیجه باشگاه النصر خمله کردن و با اخبار غلطه خودشون ابن شوهره مفلوکشونم به غلط انداختن و دچاره هزینه هابه بیهوده ای به ماننده فرار خودشون به قاره دیگه کردن. که دست آخرم مثل خودشون در جریان سوپر کاپ و فرارشون و هوچی گریو شکایت به cas راه به جایی نبردن. و رو سیاهی ماند به زغال پس اینجاست که آقایه فراهانیه عزیز فرق وطن فروش و خود فروش با کسی که مطالبه به حق داره مشخص میشه ) و در ثانی اینجا یه سوال دیگه پا برجاست که تیمه کیسه با وجود این همه بدهی و پنجره بسته و نداشتن درامد چطور از پسه بستن چنین قراردهایی بر میاد؟؟؟؟؟ آیا جز این است که این تیمه حکومتی و مایه ذلته ایرانیها دست در کیسه بیت المال دارد و از جیبه مردمی که اینگونه تحته فشاره اقتصادی هستن به راحتی ولخرجی میکند و کسی هم جلوداره این تیم نیست؟؟؟؟؟؟ ودر اخر هم میرسیم به ( تاژژژه ) نادان و متوهم که به ظاهر طرفداره تیمه اسدق لاله ولی دو زار نه سواده درستی داره و نه شخصیتو ادبی. کوچولوبه تازه بدوران رسیده تو یکی دم از اصالت نزن که اوضاع و احوالت بر همگان کاملا مشخصه. وجنابه ادمینه عزیز یکبار قبلا هم گفتم با یه بررسی به پیامهایه سایت میتونی بفهمی که سر آغازه بحثها داخله سایت از طرف چه ادم مفلوکو خود فروخته ای

  • تاج 28 اکتبر 2020 / 3:46 ب.ظ

    همینکه لنگی ها تلاشی مث آتیشی منقلی و هماخانوم ها آتیش گرفتن مارابس! اصلا ما تاجی های اصالت و سرور لنگ حقیر از اول باآمدن این مرتیکه لنگی به باشگاه پاک تاج ناراضی بودیم خداوکیلی به انگشت کوچیکه میلیچ نمیشه به گردپای زکی پور باغیرت نمیرسه تماما نفوذی های وزیر لنگی این سناریوی سیاه را شروع کردن و از عاقبتش خبر داشتن بجای دادن طلب شفر و امثال او و راضی کردن میلیچ رفتن چه گلی به سر تیم زدن!!؟؟ همینکه لنگی های ضد ایرانی که ذات کثیفشون از همون سال که تاج با نداشتن مهره های اصلی و محروم و مصدوم به العین که همیشه له اش میکرد باخت لنگی ها بندر بزرگ به ورزشگاه آوردن و تیم مملکتشان را جلوی عربها توهین و تحقیر کردن و از مال عربها بالا رفتن این جریان را شروع کردن خوب گذاشتن توی کاسه شان عمرخربین شوهر لنگ!!!!! الان آتیش گرفتن چه تاج محکوم بشه چه نشه بازهم اینکه از عصبانیت فشارشان مدیره بالا و سکته میزنن مارابس!!!!! هههههه

  • اوین 28 اکتبر 2020 / 3:13 ب.ظ

    خدایی هواداری پرسپولیس چرا این کارو میکنین اگه این کیسه ها نباشن به چی میخواین بخندین

  • علی 28 اکتبر 2020 / 12:58 ب.ظ

    همین که فرق این دو را نمی فهمی احمقی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید