کد خبر:32908
پ

حمله فرهاد مجیدی به فغانی: او با چشمانش دید و پنالتی نگرفت

فرهاد مجیدی بعد از تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول موقعیت های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آنها نیز موقعیت داشتند اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم می بردیم. وی در مورد حضور تماشاگران […]

فرهاد مجیدی بعد از تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول موقعیت های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آنها نیز موقعیت داشتند اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم می بردیم.

وی در مورد حضور تماشاگران در این بازی گفت: جا دارد از آنها عذرخواهی کنیم که نتوانستیم پیروز شویم. از حضور آنها انرژی گرفتیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

سرمربی استقلال در مورد داوری مسابقه گفت: امروز می‌توانستیم بازی کنیم اما صحبتی هم با مسئولان داریم؛ جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. مقابل فجر سپاسی ۲ امتیاز از دست دادیم و امروز هم فغانی یک پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم که او شهامت و جسارت را داشته باشد که به خاطر این پنالتی نگرفته عذرخواهی کند. در بازی تیم ملی همین صحنه را برای تیم ملی پنالتی گرفتند. امیدوارم کمک داور ویدئویی به ایران بیاید. اکنون کشورهای درجه سه هم دی ای آر دارند، امیدوارم مسئولان این تکنولوژی را به فوتبال ایران هم بیاورند.

مجیدی در مورد ترکیب تیمش و غیرت ووریا غفوری و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی اظهار داشت: غفوری سه روز با ما تمرین نکرده بود و سرماخوردگی داشت، به همین دلیل از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم و بازیکنان دیگر هم عملکردشان خوب بود. بازیکنان خارجی هم وارد فضای جدید و لیگ جدیدی شده‌اند و این فضا را تجربه می‌کنند، آنها نیاز به زما ندارند تا بتوانند عملکرد خوب خودشان را به نمایش بگذارند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 20 نوامبر 2021 / 11:40 ق.ظ

    بیچاره مجیدی راست میگه 11 به 12 نفر بازی کردن سخته ، 4 امتیاز و داور قبلی و کارمند دانشگاه لنگ باعث شدن از دست بره معلومم نیست کی این حق خوریا تموم میشه علاوه بر گل سالم و پنالتی توکل بازی با سوتهای یک طرفه مالکیت توپم از استقلال میگیرن بیشرفا مشکل استقلال هافبکهای دفاعی و وسطش هست نمی تونن پاس درست با ضرب مناسب به مهاجم بدن اینا هم تا میان استپ کنن مدافع حریف توپو میزنه موقعیت های زیادی هدر رفت تو بازی دیروز ،موقعیت زیادی هم به نساجی دادن در کل خوب بازی نکردن بنظرم اگه چشمی و مهدی پور و بزاره وسط بهتره

  • رضا 19 نوامبر 2021 / 10:43 ب.ظ

    یامگا فقط به درد خط حمله میخوره. ژستند هم از ارسلان بهتر نیست به هیچ وجه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید