کد خبر:28307
پ

حمله طوفانی علی فتح اله زاده علیه وزیر ورزش: به زندان می روم اما همه چیز را می گویم

علی فتح اله زاده مدیرعامل پیشین استقلال نیز نسبت به اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال موضع گرفت و به شدت حسن روحانی و سلطانی فر را زیر سوال برد. حمله طوفانی علی فتح اله زاده علیه وزیر ورزش: به زندان می روم اما همه چیز را می گویم 🔹واقعیت این است وقتی می‌گفتند آقای وزیر […]

علی فتح اله زاده مدیرعامل پیشین استقلال نیز نسبت به اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال موضع گرفت و به شدت حسن روحانی و سلطانی فر را زیر سوال برد.

حمله طوفانی علی فتح اله زاده علیه وزیر ورزش: به زندان می روم اما همه چیز را می گویم

🔹واقعیت این است وقتی می‌گفتند آقای وزیر می‌خواهد استقلال را نابود کند، به مخیله کسی نمی‌گنجید که واقعاً چنین باشد! که وزیر یک مملکت اینقدر سطح فکری پایین داشته باشد تا برای موفقیت تیم محبوبش، رقیب آن را تخریب کند! این شیوه یکی از سطح پایین ترین روش‎ها در بحث هواداری است که حتی در پایین‌ترین رده ، یعنی آنهایی که برای طرفداران تیم رقیب شان کری می‌خوانند هم راضی نمی‌شوند با ناجوانمردی، رفتارهایی را در قبال تیم رقیب شان انجام بدهند که منجر به تخریب آن می‌شود.
🔹رفتارهایی که از سوی وزارت ورزش طی این سال‌ها در قبال باشگاه استقلال انجام شده در تاریخ ورزش کشور ما بی نظیر است. تا به حال دیده نشده و تا ابد هم دیده نخواهد شد. دلیلش هم هویداست! چطور ممکن است ظرف شش، هفت سال ۶۰، ۷۰ نفر در این باشگاه پست بگیرند و از آن برکنار شده یا خودشان کناره گیری کنند؟ این یعنی ما هیچ تخصصی در زمینه انتخاب مدیر نداریم و این قدر افراد را جابجا می‎ کنیم تا در نهایت به فرد درست برسیم! ولی من می‌گویم این راهش نیست.
🔹اگر این مسائل را به آقای روحانی بگویید با این که پنج سال است هوادار ما ضجه می‌زند که یک نفر به داد تیمش برسد، حتما باز هم می‌گوید من چیزی در این باره نشنیدم! این موضوع درباره آقای روحانی مسبوق به سابقه است. مثل آن روزی که صبح بیدار شده بود و فهمید بنزین گران شده! بعد پشت میکروفون رفت و گفت: من خبر نداشتم و امروز شنیدم! آخر مگر می‌شود کسی وزیر ورزش را در قبال این همه رفتارهای یکسویه سین جیم نکند؟ من از امروز ایستاده‌ام. پای کار هستم. حتی اگر به زندان بروم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید