کد خبر:29705
پ

حمله زیرپوستی محمود فکری به مجیدی: چرا با 11 امتیاز اختلاف سوم شدند؟

محمود فکری سرمربی استقلال در واکنش به فضای منفی به وجود آمده علیه او د بین هواداران استقلال صحبتهای تندی را علیه برخی بازیکنان استقلال که کم کاری کردند به زبان آورد.   حمله زیرپوستی محمود فکری به مجیدی: چرا با 11 امتیاز اختلاف سوم شدند؟ 🔵برخی از بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان کم‌کاری […]

محمود فکری سرمربی استقلال در واکنش به فضای منفی به وجود آمده علیه او د بین هواداران استقلال صحبتهای تندی را علیه برخی بازیکنان استقلال که کم کاری کردند به زبان آورد.

 

حمله زیرپوستی محمود فکری به مجیدی: چرا با 11 امتیاز اختلاف سوم شدند؟

🔵برخی از بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان کم‌کاری کردند تا برکنار شوم/ درود بر احمد مددی که جلوی کثافت‌‌کاری‌ها را گرفت.

🔹بعد از بازی‌های دیروز در اینستاگرام و یکی از رسانه‌ها برای اینکه فشار را از روی کادر فنی استقلال دور کنند به دروغ صحبت‌هایی از طرف من علیه استقلال بروز دادند که گفته بودم پیراهنم مارک نداشت و از این قبیل حرف‌ها که دروغ بود. بار دیگر خواستند نگاه‌ها را به سمت من ببرند تا عده‌ای فحاشی کنند.

🔹متأسفانه مشخص نیست نطفه این افراد را چطور بسته‌اند که دنبال لقمه حرام هستند و کثافت‌کاری می‌کنند. اینها با دروغ‌های مختلف مربیان را تخریب می‌کنند. الان که کاری با استقلال نداریم و در بدترین شهر از نظر امکانات و آب و هوایی دنبال کار شرافتمندانه هستیم تا هنرمان را نشان دهیم، برخی‌ها دنبال کثافت‌کاری هستند.

🔹اگر در دیدار با سپاهان آن اتفاقات نمی‌افتاد و یکسری از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کردند، تیم استقلال در صدر جدول بود. ما صدر جدول را با 4 امتیاز اختلاف دادیم اما پایان فصل را با 11 امتیاز اختلاف با پرسپولیس تمام کردند. مگر طرفداران خاص استقلال قهرمانی نمی‌خواستند؟ پس چرا با 11 امتیاز اختلاف سوم شدند؟

🔹رشید مظاهری در زمان من کلین‌شیت می‌کرد، بازیکن فیکس استقلال بود اما فضایی به وجود آوردند که مصاحبه کرد و گفت تا فکری هست استرس داریم. در بازی با استقلال به او گفتم الان که سکونشین شدی، دیگری استرسی نداری؟

🔹درود به شرف احمد مددی که جلوی خیلی از کثافت‌کاری‌ها را گرفت. کاری ندارم مددی چکاره بوده و چکار کرده اما خیلی خوب جلوی دلال‌ بازی و کثافت‌کاری‌ها را گرفت. خیانت را کسانی کردند که قرارداد 200 میلیون تومانی بازیکنی را بالای 2 میلیارد بستند.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 1 آگوست 2021 / 6:55 ق.ظ

    نمی دونم چرا این پیشکسوتهای استقلال حمایت بلد نیستن همشون ادعای کاپلو بودن دارن ، جناب فکری بازیهای استقلالو با مربیگری خودت ببین و الانشو ببین بازی که استقلال باخته هم از بازی که تو زمان خودت برده بود بهتره ، اگه مونده بود الان اختلاف باصدر 22 ، جام حذفی و آسیام حذف میشدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید