کد خبر:33525
پ

حمله حسین کلانی به مدیرعامل سابق پرسپولیس و حسین قدوسی

افتضاح مالی در جریان قرارداد ترکمانچای با بوژیدار رادوشویچ که توسط تیم مدیریتی انصاری فرد و حسین قدوسی منعقد شده بود صدای پیشکسوت متشخص پرسپولیس را هم در آورد. حسین کلامی در خصوص ترک پرسپولیس توسط رادو و عامل به وجود آمدن یان شرایط به مدیریت سابق پرسپولیس انتقادات تندی وارد کرد.   عزت و […]

افتضاح مالی در جریان قرارداد ترکمانچای با بوژیدار رادوشویچ که توسط تیم مدیریتی انصاری فرد و حسین قدوسی منعقد شده بود صدای پیشکسوت متشخص پرسپولیس را هم در آورد. حسین کلامی در خصوص ترک پرسپولیس توسط رادو و عامل به وجود آمدن یان شرایط به مدیریت سابق پرسپولیس انتقادات تندی وارد کرد.

 

عزت و آبروی ۵۰ میلیون پرسپولیسی به بازی گرفته شد/ بازیکن باشخصیت پرسپولیس به هر ساز شما رقصید

بارها و بارها گفته‌ام باید طبق قرارداد حرفه‌ای برخورد کرد. اگر روی قرارداد رادوشویچ بحثی بوده است که آن را لایق اعداد و رقم دریافتی نمی‌دانستند باید قبل از امضا فکری برایش می‌کردند. امضای یک مدیر پرسپولیس یعنی اعتبار ۵۰ میلیون هوادار که متأسفانه خیلی راحت با عزت و آبرو و عشق آنها بازی می‌شود.
آقایان زمان امضای قرارداد با افتخار عکس یادگاری می‌گیرند. وقتی پای تعهدات می‌رسد همه چیز را گردن دیگری می‌اندازند و در آخر هم می‌گویند تحریم‌ها نگذاشت پول بدهیم. الان تمام مملکت می‌داند که با بحران ارزی روبرو هستیم اما شما به عنوان مدیر نمی‌دانید که باید در بستن قرارداد با خارجی‌ها احتیاط کنید؟
باید دید چه منافعی در جذب بازیکنان خارجی نیمکت نشین وجود دارد. می‌خواهم حرفم را بار دیگر تکرار کنم که رادو فوق‌العاده با شخصیت هم بوده است و تا حالا «به هر سازی رقصیده است» اما دیگر تحمل نداشت و رفت. او حرفه‌ای رفتار می‌کرد و حتی گاهی درک جالبی از اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران داشت.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 12 دسامبر 2021 / 1:36 ب.ظ

    واقعا لنگیا همشون مثل هم متوهمند . 50 میلیون لنگی رو بر اساس چه آماری بدست آوردی آقای متخصص آمار ؟ با این همه تبلیغ در رسانه های حکومتی به نفع لنگ و به ضرر استقلال باز هم بیشتر از استقلال هوادار ندارید . در بازی اخیر استقلال مقابل فجر شیراز برو ببین چقدر مردم شیراز به استقبال تیم سرور لنگ اومده بودند . واقعا همتون متوهمید با همین حس توهم جلوی الهلال بیچاره شدید سه تا خوردید ده تا نخوردید و از دقیقه 60 به بعد وقت کشی می کردید که گل های بیشتری نخورید و آبروی فوتبال ایرانو به باد دادید !!!!

  • کوروش 11 دسامبر 2021 / 7:46 ق.ظ

    50 میلیون هوادار چقدر زیاد !!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید