کد خبر:37730
پ

حمله حسن روشن به مدیریت استقلال: مربی درجه 3 اروپا را بعد از سه هفته وقت کشی آوردید؟

مطابق انتظار، موضع گیری ها در خصوص انتخاب عجیب سردار آجورلو در خصوص سرمربی جدید استقلال آغاز شده و با روشن تر شدن سوابق ساپینتو، حالا پیشکسوتان استقلال که تاکنون اسم این مربی را هم نشنیده بودند، به این انتخاب اعتراض دارند.   حمله حسن روشن به مدیریت استقلال: مربی درجه 3 اروپا را بعد […]

مطابق انتظار، موضع گیری ها در خصوص انتخاب عجیب سردار آجورلو در خصوص سرمربی جدید استقلال آغاز شده و با روشن تر شدن سوابق ساپینتو، حالا پیشکسوتان استقلال که تاکنون اسم این مربی را هم نشنیده بودند، به این انتخاب اعتراض دارند.

 

حمله حسن روشن به مدیریت استقلال: مربی درجه 3 اروپا را بعد از سه هفته وقت کشی آوردید؟

بسیاری بر این اعتقادند وقتی سه هفته وقت کشی در زمینه انتخاب سرمربی انجام شد، می بایست انتخاب بسیار بهتری انجام می شد؛ حال دوستانی که به حرکت چراغ خاموش اعتقاد داشتند چطور جزئی ترین صحبتهای مذاکراتشان با گزینه های داخلی از جمله نکونام و عنایتی به بیرون درز پیدا می کرد اما به یکباره به سراغ مربی رفتند که حتی در کشور خودش هم به او تیم نمی دهند و آخرین دستاوردش سقوط به دسته پائینتر با موریننزه بوده است. همانطور که قبلاً اشاره شد، خود آجورلو هم می داند که موفقیت ساپینتو در استقلال از 50 درصد هم کمتر است و به همین خاطر قرارداد مشروط یکساله با وی به امضا رسیده است. کما اینکه اگر مثل باشگاه سپاهان به موفقیت مربی با کیفیت خود معتقد بودند، با او نیز مثل مورایس، قرارداد سه ساله با برنامه و هدف قهرمانی در آسیا منعقد می شد. هر چه که هست، پشت پرده های این انتخاب جنجالی هنوز بر کسی مشخص نیست و هیچ فردی نیز به طور واضح مسئولیت این انتخاب را گردن نگرفته است تا مبادا شائبه دلالی به وی بخورد.

در ادامه توجه شما را به مصاحبه اخیر حسن روشن با ایران ورزشی جلب می نمائیم:

«این چه وضع انتخاب است؟! چرا بدون درنظرگرفتن کمیته فنی برای استقلال سرمربی انتخاب شد؟ مگر نباید چنین انتخاب مهمی به شور گذاشته شود؟! چرا کمیته‌ای تشکیل ندادند که درآن نام مربیان مختلف مطرح و بعد از مشورت گیری، درنهایت انتخاب شود؟ این سبک معرفی سرمربی جدید استقلال را من هرگز نمی‌پسندم. این کاری که آقای آجورلو کرد بی توجهی به پیشکسوتان باشگاه استقلال بود. او از هیچ کس مشورت نگرفت. خودش برید و دوخت. به هرحال پیشکسوتان این باشگاه هم مهم هستند و باید به نظرآن‌ها احترام گذاشت».

روشن با انتقاد از انتخاب ساپینتو او را به مربی درجه ۳ و حتی ۴ اروپایی نامید:« شاید ساپینتو در استقلال موفق شود که من هم امیدوارم این طوری باشد. به هرحال استقلال خانه ماست و دوست داریم تحت هرشرایطی نتیجه بگیرد؛ اما ما مربی درجه یکی را انتخاب نکردیم. ما کسی را سرمربی استقلال کردیم که کارنامه آن چنان درخشانی ندارد و از خیلی از مربیانی که وارد فوتبال ایران شده‌اند، رزومه ضعیف تری دارد. او یک مربی درجه ۳ و حتی ۴ اروپایی است که معلوم نیست عاقبتش درفوتبال ایران چه خواهد شد. به خصوص اینکه بسیاری از بازیکنان ما را نمی‌شناسد. درست است که چند فیلم استقلال دراختیار او قرار گرفته اما تا بخواهد استقلال را بشناسد کلی زمان می‌برد. من امیدوارم روزی برسد که انتخاب براساس شایستگی و تعامل باشد».

روشن درباره نقل وانتقالات پیش رو نیز حرف‌هایی به زبان آورد:«استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد. برخی بازیکن ستاره داریم که باید قراردادشان حفظ شود. بازیکنانی هم هستند که شرایط خوبی برای حضور دراستقلال دارند. مدیریت استقلال باید دست بجنباند».

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا شفیعی 26 ژوئن 2022 / 10:46 ق.ظ

    آقای حسن روشن ماشین های درجه سهون اروپا از بهترین خودروهای داخل خیلی بهتره مربی درجه بعید میدونم از مربیان داخل که دنبالشون بودن بهتره .اگه بهتر بودن خودت از طرفم امین هستی در خلوتت توی دهنت بزن که همیشه حرفهای لفم ولفم مخالفم رو میزنی بخاطر بازیهای زیبات در تاج و استقلال هنوزن دوستت داریم اظهار نظر مبهم نکن مربی درج سه از جسارت به اقا رضا و فکری و منصوریان و حتی نکونام ویکی دیگه اسمش رو فراموش کردم بهتر نیستن .اگه خیلی از مربیگری سر در میاری چرا هیچ وقت مربی نشدی کم کوی وگزیده گوی چون در

  • پرویز نفوذی 25 ژوئن 2022 / 6:03 ب.ظ

    طبق روال سالهای قبل از جناب مظلومی مشاوره گرفتند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید