کد خبر:18388
پ

حمله تند گل محمدی به رسول پناه: او با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد

– سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود کنار رفتن رئیس سابق هیات مدیره این باشگاه، از وی انتقاد کرد و گفت: رسول پناه با بولدورز از روی پرسپولیس رد شد. یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم به […]

– سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود کنار رفتن رئیس سابق هیات مدیره این باشگاه، از وی انتقاد کرد و گفت: رسول پناه با بولدورز از روی پرسپولیس رد شد.

یحیی گل محمدی پس از شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم. روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. فوتبال بازی کردن سخت است و ضربات ایستگاهی تعیین کننده. تلاش کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

وی افزود: به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. باید بیشتر حواسمان به کار و تمرینات باشد. یکسری مشکلات وجود دارد. ان شاءالله در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت محمد انصاری و بازی ندادن به این بازیکن در خط دفاعی گفت: محمد هنوز شرایط بازی ندارد و حداقل باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. اینکه در بازی های سخت بازی کند ریسکش بالا است. من با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم که دوباره مصدوم شود. دو مدافع وسط اصلی خود را از دست دادیم. هرچه داشتیم در خط دفاع و حمله استفاده کردیم اما اتفاقاتی که از گذشته برایمان افتاده یکسری تبعات برایمان دارد.

وی اظهار کرد: داریم این تبعات را می گذارنیم و شرایط طوری است که باید تا می‌توانیم تحمل کنیم و دنبال این باشیم تمرکزمان را از دست ندهیم و به راهمان ادامه بدهیم. مشکلات هست ولی باید با مشکلات و کمبودها بجنگیم. هم در مباحث مالی و هم اتفاقات گذشته، باید شرایط را طوری رقم بزنیم که از آن عبور کنیم.

گل محمدی درباره جدایی مهدی رسول پناه از پرسپولیس تاکید کرد: رفتن ایشان دیگر دردی را از ما دوا نمی‌کند. ایشان چند ماه اینجا بود و برای باشگاه مشکلات ایجاد کرد. مثل این بود که رسول پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد. هیچکس هم نگفت چرا این کارها را کردی.

وی افزود: قبلاً گفتم متاسفانه نمی‌خواستند پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان شود. دلیل اصلی اش همین باشد و علت دیگری ندارد تیمی که برای فوتبال کشورمان آبرو جمع کرده است، بعد از رفتن به فینال آسیا اینقدر مشکل برایش ایجاد کنند. این طبیعی نیست. مطمئنم دست‌های زیادی در کار بود که نگذارند این تیم به راهش ادامه بدهد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هیچکس هم نیست درباره تصمیمات قبلی که کار را به اینجا رساند صحبت کند و از آنها سوال بپرسد. تبعات تصمیمات قبل را می‌گذرانیم. آقایان بعد از رفتن تک تک بازیکنان، بیانیه‌های «چیپ» و توجیه کننده دادند. تبعات این مشکلات هنوز در پرسپولیس هست.

گل محمدی خاطرنشان کرد: باید تمرکزمان روی کارمان باشد. چاره‌ای نداریم. حق نداریم نسبت به احساسات ۴۰ – ۵۰ میلیون هوادار بی تفاوت باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان بدون نام بردن از باشگاه استقلال گفت: نباید بین تیم‌ها تبعیض قائل شد. برای یک تیم چهار پنج آدم متمول می‌آورند تا آب در دلشان تکان نخورد اما برای تیم ما آدم‌های ضعیفی گذاشتند و باشگاه را شخم زدند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 25 ژانویه 2021 / 7:18 ب.ظ

    جالبه میگه نمیخوان پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان شه! نمیگه چرا برای چهار بار پشت سر هم خواستن و برای استقلال نخواستن.برانکو چهار سال استراماچونی ۴ ماه! تیمهای دیگر هم در آسیا آبرو داری کردن. سپاهان و‌ذوب آهن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید