کد خبر:31931
پ

حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به گل محمدی: قهرمانی های پوشالی را فراموش کن

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: باخت سنگین و بازی بسیار ضعیف و یکطرفه نماینده فوتبال کشورمان برای هر ایرانی غم انگیز و ملال‌آور بود، اما فارغ از نگاه رنگی و با واقع بینی باید گفت باختِ پرسپولیس، باختِ فوتبال ملی ما بود؛ باختِ […]

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: باخت سنگین و بازی بسیار ضعیف و یکطرفه نماینده فوتبال کشورمان برای هر ایرانی غم انگیز و ملال‌آور بود، اما فارغ از نگاه رنگی و با واقع بینی باید گفت باختِ پرسپولیس، باختِ فوتبال ملی ما بود؛ باختِ مربیان سنتی و بی‌دانش؛ باخت فدراسیون و وزارت ورزش بود. وقتی فضای فوتبال کشور را تک قطبی کرده و دوجین بازیکنان ملی‌پوش را در یک تیم‌جمع کرده و فرصت رقابت برابر از سایر تیم‌ها گرفته می‌شود و امکان رشد و پویایی فوتبال سد می‌شود.

*پرسپولیس دلخوش به مقام‌های کاذب نباشد

وی افزود: پرسپولیس با دلخوش بودن به‌مقام‌های کاذب و پر حرف و‌ حدیث داخلی دچار غرور کاذب و خود بزرگ‌بینی افراطی شده و در میدان‌های فراملی که عیار واقعی مربیان و بازیکنان عیان‌می‌شود قدرت پوشالی و حبابی آنان در هم‌ می‌شکند. تیمی که فقط بایک تغییر در ترکیب و ثبات چندساله در حفظ نفرات اصلی بدون دغدغه فروش بازیکن برای تامین هزینه‌های تیم، فاقد هرگونه استراتژی و طراحی بازی بود و همچون مربی کاملاً ترسوی خود در بازی‌های بزرگ، تیمی از پیش باخته و تسلیم‌ محض بود و یک حریف کاملاً تمرینی برای الهلال که با خوش شانسی محض از یک نتیجه وحشتناک رهایی یافت.

*نتیجه فوتبال دلالی همین است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از دلالی در فوتبال گفت: فوتبال همیشه جنجالی و پرحاشیه و پر از فساد و دلالی ما که فقط  به کری‌های استادیومی منتقل شده به فضای مجازی دنبال می‌شود و کاملا از متن تهی است، سرانجامی جز این نخواهد داشت. باید طرحی نو درانداخت و با تزریق علم و دانش روز فوتبال و زدودن مربیان دلال از چرخه لیگ و استخدام مربیان بزرگ دنیا در تیم‌های پایه برای نسل‌های آینده، فوتبالی درخور و شایسته را پایه ریزی کرد.

*باختیم؛ بدم باختیم

داداش‌زاده با انتقاد از کیفیت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت: به قول نقی معمولی باختیم؛ بدم باختیم. پرسپولیس با این روند در لیگ ایران هم با مشکل مواجه می‌شود. گل‌محمدی باید مردم صادق شود و باید مشکلات را بگوید؛ همیشه از تیم حمایت کرده‌ام. حذف پرسپولیس خیلی طبیعی است، اما تیم در حد محلات هم بازی نکرد.

*آرامش پرسپولیس قبل از اعزام برهم خورد

وی با اشاره به مشکلات پشتیبانی پرسپولیس عنوان کرد:  قبل از اینکه تیم اعزام شود، عده‌ای  آرامش تیم را برهم زدند. برای نمونه  مشکل پرواز.  اما در بازی واقعاً بد بودیم. هرچند گل اول غیرقابل پیش‌بینی و بر اساس خلاقیت بازیکنان الهلال بود، اما ناهماهنگی در پرسپولیس موج می زد.

*رضا اسدی در حد پرسپولیس بازی نکرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد رضا اسدی گفت: باید به اسدی درباره بازی‌‎اش چد نکته گوشزد کرد. باید بدانی لباس کدام تیم را پوشیدی و دوم باید در خدمت تیم باشی. او نمایش فوق العاده ضعیفی داشت. البته این موارد به این معنا نیست که اسدی، علت باخت تیم است.  علت باخت کل تیم، کادرفنی و مدیریت باشگاه است، اما اسدی باید تیم‌های قبلی خودش را فراموش کند. آن تیم‌ها اصلاً درحد پرسپولیس نبودند. مربیانی که با وی کار کردند فوتبال را به وی یاد ندادند. اسدی باید جایگاه خود را بداند و تمرکز کافی داشته باشد. او در حد بازیکن تیم پرسپولیس ظاهر نشد. اگر پول خوبی گرفته  باید در خدمت تیم باشد و کمک کند.

*ترابی و امیری بازیکن همیشگی نبودند

داداش‌زاده با اشاره به عملکرد بازیکنان ملی‌پوش عنوان کرد: وحید امیری و مهدی ترابی همان بازیکنان همیشگی نبودند. می‌دانم این بازیکنان درگیر اردوی تیم ملی بودند و نتوانستند به خوبی تمرین کنند و بازی دوستانه مناسب نداشتند، اما همه این موارد دلیل نمی‌شود که پرسپولیس در حد خودش بازی نکند. فاصله پرسپولیس و الهلال اینقدر زیاد نیست. حتی نتوانستیم شوت مناسب به سمت دروازه حریف بزنیم. کادرفنی و بازیکنان درباره این نتیجه باید پاسخگو باشند. به هر حال این قانون فوتبال است که بهترین تیم دنیا در مرحله حذفی از مسابقات کنار می‌رود. از نتیجه ناراحتیم؛ اما بیشتر ناراحتی ما به خاطر کیفیت بازی است.

*بازیکنان دلایل باخت را صادقه بگویند

وی خطاب به بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس نماینده ایران بودند، اما خیلی ضعیف ظاهر شدند. بهتر است بازیکنان پرسپولیس با مردم صادق باشند و دلایل باخت در این مسابقه و مشکلات را عنوان کنند. اگر با مردم صادق نباشند مشکلات پرسپولیس در لیگ هم خودش را نشان می‌دهد و به فوتبال ما لطمه می‌خورد. بازیکنان و کادرفنی باید یکدل باشند. مشکلات زیادی است که هنوز سرباز نکرده است؛ اما باید با مردم صادق باشیم. امیدوارم مشکل پرسپولیس حل شود و مانند همیشه باشیم. همانجور که همیشه تعریف کردم الان حق ما است که انتقاد کنیم.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید