کد خبر:18304
پ

حمله تند پیشکسوت استقلال به محمود فکری: او شش دانگ نیست

حاج محمد یکی از پیشکسوتان قدیمی استقلال پس از بازی روز گذشته استقلال و سایپا صحبتهای جنجالی را علیه کادر فنی استقلال مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   حمله تند پیشکسوت استقلال به محمود فکری: او شش دانگ نیست   استقلال به یک مربی شش دانگ نیاز دارد و محمود فکری مربی شش […]

حاج محمد یکی از پیشکسوتان قدیمی استقلال پس از بازی روز گذشته استقلال و سایپا صحبتهای جنجالی را علیه کادر فنی استقلال مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

حمله تند پیشکسوت استقلال به محمود فکری: او شش دانگ نیست

 

استقلال به یک مربی شش دانگ نیاز دارد و محمود فکری مربی شش دانگی نیست. اگر قرار باشد چنین تیم‌های جوانی مثل سایپا تیم استقلال را شکست دهند دیگر نباید از این تیم توقع قهرمانی داشته باشیم.

خدا محمود فکری را دوست داشت چون در بازی با پرسپولیس اگر استقلالی‌ها در دقیقه یک آن‌ گل را نمی‌زدند، دوباره شش هفت گل از پرسپولیس دریافت می‌کردند و مردم تا بیست سال بعد باید حرف می‌شنیدند و تقاص پس می‌دادند. من استقلالی‌ام اما منطقی صحبت می‌کنم. در بحث کارشناسی داربی کسانی را به تلویزیون دعوت کردند که هر کدام به خاطر استقلالی یا پرسپولیسی بودن‌شان سمت باشگاه خود را می‌گرفتند و منطقی صحبت نمی‌کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید