کد خبر:16249
پ

کنایه تند قلعه نویی به پرسپولیس در نشست خبری بعد بازی استقلال

سایت بتاکاپ – امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران که با پیروزی 2 بر 1 شاگردان محمود فکری در ورزشگاه امام علی سیرجان همراه شد، ضمن تمجید از رشید مظاهری گفت: می توانستیم حداقل این بازی را مساوی کنیم. به تیم استقلال بابت برد تبریک می گویم و از […]

سایت بتاکاپ – امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران که با پیروزی 2 بر 1 شاگردان محمود فکری در ورزشگاه امام علی سیرجان همراه شد، ضمن تمجید از رشید مظاهری گفت: می توانستیم حداقل این بازی را مساوی کنیم. به تیم استقلال بابت برد تبریک می گویم و از بچه هایم هم بابت نمایش زیبایی که در نیمه دوم داشتند، تشکر می کنم. فکر می کنم این سه امتیاز را رشید از ما گرفت. ما موقعیت های زیادی داشتیم، مخصوصا در دقایق پایانی. بالاخره این هم جزیی از بازی است و وقتی به آن شکل تا دقیقه 6 شرایط تیم بهم می ریزد، باید از بچه ها بابت نمایشی که در نیمه دوم داشتند تشکر کرد.

 

برنامه بازی های لیگ برتر 99-1400

 

کنایه تند قلعه نویی به پرسپولیس در نشست خبری بعد بازی استقلال

حمله تند قلعه نویی به پرسپولیس در نشست خبری بعد بازی استقلال
سرمربی گل گهر در واکنش به سوالی درباره اینکه علیرغم صدرنشینی در جدول لیگ برتر به نظر می رسد از نظر مهره و نفرات قابل توجه برای حضور در جنگ صدرنشینی با مشکل مواجه هستند به این شکل پاسخ داد: واقعا این سوالی کارشناسی بود. ما تیمی داریم که باید در نقل و انتقالات زمستانی تیم را تقویت کنیم. اختلاف در برخی پست ها از نظر کیفیت زیاد است. به طور مثال ما وقتی در دفاع وسط آرمین (سهرابیان) را نداشتیم، دیگر مدافعان ما فاصله زیادی با نفرات اصلی دارند. باید در نقل و انتقالات تقویت شویم. علاوه بر این مشکل تیم ما مشکل نگرشی است؛  توانایی فنی آنها بالاست، اما توانایی نگرشی پایین دارند. این همه ایجاد موقعیت می کنند اما هنوز باور ندارند که می توانند شگفتی ساز شوند. وقتی چند برد آوردند فکر کردند تمام است و لیگ را تمام شده تصور کردند. با این حال خوب فوتبال بازی می کنیم ولی اشتباهات بچه گانه می‌کنیم. از بازی با پیکان این اشتباهات شروع شد؛ بازی با ذوب آهن و بازی هایی که امتیاز از دست دادیم به خاطر کارهای تاکتیکی حریفان نبوده که؛ در واقع به خاطر کم شانسی و بدشانسی بوده. بدشانسی یعنی اینکه توپ ها گل نشد و کم شانسی هم به خاطر اشتباهات بچه گانه و پنالتی هایی که می دهیم.

امیر قلعه نویی درباره بازی با استقلال و تقابل با محمود فکری به عنوان شاگرد سابق خود گفت: به آقایان فکری و مظلومی و کادرشان تبریک می گویم. شما نیمکت استقلال را ببینید. آقای مظلومی یک قهرمانی آسیا و یک نائب قهرمانی در یک سال دارد. در یک سال استقلال دو بار به فینال رفت. صمد مرفاوی که گلزن قهرمانی فینال است. اینکه کری می خوانند باید به یک سری مسائل پاسخ بدهم. آقای فکری که رکورددار بازی دربی است. اینکه حالا کری می خوانند، نه. محمود فکری فرزند استقلال است و زحمات زیادی در دوران بازیگری و الان کشیده. ما علاقه به استقلال داریم ولی جایی که مسوولیت داریم آنجا برای ما اولویت دارد. ما الان باید دو روز استراحت کنیم و با ریکاوری مناسب آماده بازی های بعدی شویم.

قلعه نویی درباره برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ طی هفته‌های اخیر و اینکه تیمش 16 روز با استراحت مواجه شده، گفت: این برنامه ریزی واقعا عجیب است، به نظرم بهتر بود که بازی ها را برای همه تیم ها تعطیل می کردند و این فرصت را به تیم هایی که بازی عقب افتاده دارند می دادند تا بازی کنند. می گویند در اروپا هم به این شکل است و بازی ها فشرده است. آخر کجای ما شبیه اروپا است؟ برنامه ریکاوری و دستگاه‌های ریکاوری ما؟ شما زمین نساجی را ببینید، زمین رفسنجان و نفت مسجد سلیمان را ببینید. هواپیمای چارتر داریم یا دستگاه ریکاوری؟ اگر بخواهیم قیاس کنیم این نیست که بگویند در انگلیس و ایتالیا هم به این شکل است. بهتر بود که این 16 روز برای همه تیم هایی که بازی عقب افتاده ندارند تعطیل می شد و تیم هایی که بازی عقب افتاده دارند کار را دنبال می کردند و بعد از مساوی شدن بازی ها، کار دنبال می شد. فکر کنم با این شرایط پرسپولیس هر چند روز یک بار بازی دارد، اما برنامه ریزی به نظرم خوب نیست.

قلعه نویی سپس حرف هایش را اینطور از سر گرفت و گفت: برای من جای تعجب است؛ بگذارید این سوالی که کردید را تکمیل کنم. قبلا بازی ها غرب و شرق نبود و ما 8 ساعت سوار هواپیما شدیم و به بانکوک رسیدیم. 6 ساعت با اتوبوس به بوریرام رفتیم و همین مسیر را 6 ساعت با اتوبوس برگشتیم و به سئول رفتیم و بعد از آن هم بانکوک و 11 ساعت آنجا بودیم و به تهران برگشتیم. هر چه به آقای تاج که آن زمان رییس سازمان لیگ برتر بودند خواهش کردیم و گفتیم بازی ذوب آهن ما را به تعویق بیندازید قبول نکردند. قانون متفاوت است و یک زمان به آن شکل تصمیم می گیرند و یک بار هم به این شکل و اینکه کدام درست است را نمی دانم.

سرمربی گل گهر در واکنش به اینکه عملکرد رشید در دروازه استقلال کار را برای امتیازگیری آنها سخت کرد و در سمت مقابل نیز اشتباه فردی شرایط را به ضرر تیمش کرد اینطور واکنش نشان داد: من این را قبول دارم. همه دروازه بانان بزرگ دنیا اشتباه می کنند. اگر فینال رئال مادرید و لیورپول را به خاطر داشته باشید؛ خودم آن بازی در استادیوم بودم و گلر لیورپول بازی را برگرداند. لیورپول خیلی خوب بازی می کرد  ولی کاریوس روی دو اشتباه کار را خراب کرد. علیرضا حقیقی هم باید تمرکز کند و گلری در این سطح که ما آوردیم نباید این اشتباهات را داشته باشد.

قلعه نویی درباره اینکه چرا پنالتی را از منشا گرفتند و به زنده روح دادند گفت: بهرحال ما تصمیم می گیریم که در چه شرایطی چه بازیکنی ضربه بزند. ما با آن پنالتی می توانستیم به بازی برگردیم ولی توپ های  دقایق پایانی تبدیل به گل نشد. اگر آن پنالتی را می زد و گل نمی شد خود منشا از نظر روحی روانی بهم می ریخت و تیم هم افت بزرگی می کرد. ما وقتی 2-1 شدیم بازی خوبی داشتیم، آن توپی که به تیرک خورد، ضربه سر یونس شاکری یا آن توپ خوبی که رشید به آن شکل سیو کرد و بازی را برگرداند. برای پنالتی باید به شرایط و زمان بازی نگاه می کنیم. البته قبلا هم زنده روح  مقابل ماشین سازی پنالتی زده بود و بار اول او نبود.

 

سرمربی گل گهر درباره صحنه مشکوک روی دورازه استقلال که احتمال رد شدن توپ از خط وجود داشت گفت: من باید آن صحنه را ببینم و هنوز ندیده‌ام. با این دوربین ها اما چیزی مشخص نیست ولی فکر می کنم پنالتی اول، پنالتی نبود. پنالتی را ارسلان از تیم داوری گرفت ولی باز باید ببینم و ان شالله من اشتباه کرده باشم.

او در پایان با تمجید از عملکرد تیم داوری حرف هایش را خاتمه داد: باز هم به داوران تبریک می گویم و کمیته داوران با توجه به اینکه ما ویدئو چک نداریم همین داوران پشت دروازه هم می توانند خیلی کمک کنند و تبریک می گویم به کمیته داوران.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • على على 31 دسامبر 2020 / 6:41 ب.ظ

    اميرجان سريازصفر تاكى پول حمامت رو سرورت حساب كنه به كيسه باختى پولش رو ماحساب كنيم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید