کد خبر:6436
پ

حمله تند شاهرخ بیانی به فرهاد مجیدی: مثل دوران فوتبالت لوس هستی!

شاهرخ بیانی یکی از پیشکوستان استقلال که هواداران استقلال حسابی قبولش دارند در آخرین مصاحبه خود حسابی از خجالت فرهاد مجیدی در آمد. در ادامه توجه شما را به مصاحبه شاهرخ بیانی علیه فرهاد مجیدی جلب می نمائیم.   حمله تند شاهرخ بیانی به فرهاد مجیدی: مثل دوران فوتبالت لوس هستی! ?آقای فرهاد مجیدی، شما […]

شاهرخ بیانی یکی از پیشکوستان استقلال که هواداران استقلال حسابی قبولش دارند در آخرین مصاحبه خود حسابی از خجالت فرهاد مجیدی در آمد. در ادامه توجه شما را به مصاحبه شاهرخ بیانی علیه فرهاد مجیدی جلب می نمائیم.

 

حمله تند شاهرخ بیانی به فرهاد مجیدی: مثل دوران فوتبالت لوس هستی!

حمله تند شاهرخ بیانی به فرهاد مجیدی: مثل دوران فوتبالت لوس هستی!

?آقای فرهاد مجیدی، شما که ادعای استقلالی بودن داری، چرا استعفا کردی؟ اگر مدیرعامل دنبال سرمربی دیگری هم بود، شما کارت را انجام می‌دادی. مربی خوب نباید اجازه دهد حاشیه وارد تیم شود. مگر می‌شود خودمان از قصد کاری کنیم که جام را از دست بدهیم، آنهم جامی که راحت در دست خودمان بود؟!

?آقای مجیدی، اگر شما بزرگ‌تر تیم و دلسوز استقلال هستی، باید کارت را انجام می‌دادی و جام را می‌گرفتی تا مردم به نیکی از شما یاد کنند، اما پیش‌دستی کردی تا اگر تیم شکست خورد بگویی افراد دیگری مقصر بودند. شما به استقلال آمدی که جام بگیری، چرا درست در آستانه فینال جام حذفی استعفا دادی؟ احمد سعادتمند خوب یا بد سراغ گزینه خارجی رفت، شما چرا کارت را انجام ندادی؟ مگر شما استقلالی نیستی؟

?بازیکنان فعلی استقلال هم میلیادری پول می‌گیرند، ولی چرا باید برای تمدید قرارداد ناز کنند؟ شما چه دستاوردی داشته‌اید که این همه برای باشگاه بزرگ استقلال ناز می‌کنید؟ چرا قایم موشک بازی می‌کنید که قراردادتان بالا برود؟ آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند، از همه بدتر هستند و تیم را به حاشیه بردند.

?حیف این همه هزینه‌هایی که انجام شد و آقایان با استعفای‌شان شلوغ بازی کردند. اینها اگر یک ماه حقوق‌شان عقب بیفتد، زمین و زمان را به‌هم می‌دوزند! می‌دانند پنجره نقل‌وانتقالات بسته شده است، اما برای هوادار استقلال ناز می‌کنند و دنبال بازارگرمی هستند. خوب است جام نگرفته‌اند و این همه ناز می‌کنند. استقلال روی دو بازیکن نمی‌چرخد که بدون آنها به مشکل بخورد.

?در بازی با پرسپولیس دو سه بازیکن اصلی‌مان نبودند، آیا به مشکل خوردیم؟ بازیکنانی که دنبال قرارداد بالا هستند، فردا روزی پول‌شان دیر بشود، طاقچه بالا می‌گذارند و دنبال فسخ قرارداد می‌روند. آقایان مدیر، لطفا معقول به بازیکنان پول بدهید. کدامیک از این بازیکنان را تیم‌های خارجی می‌خواهد؟ چرا پیشنهادتان را رو نمی‌کنید؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • تاج 12 سپتامبر 2020 / 7:55 ب.ظ

    دیدی عزیز دل!؟ به این میگن تفرقه. همین که من و شما تاجی باتعصب روبروی هم بایستیم میشه آنچه لنگی ها میخوان و دشمن شاد میشیم. بنده همونطور که آخر نظرم گفتم بیانی ها برایم که دهه شصتی هستم و خوب بازی هاشان را بارها دیده ام و حال کردم آن پنالتی که به عزیزیان زد و همچنین شاهین که هر دروازه بانی آرزوی داشتن چنین دفاعی را داشت اسطوره هستند. اما با بی احترامی به این شکل به یکی دیگر از خودی ها بسیار مخالفم! انتقاد دراین مدت ازطرف خیلی از پیشکسوتان به فرهاد شده که هرکدام به نوبه خود محترم است ولی این جمله که شاهرخ گفته دیگه انتقاد حساب نمیشه . توهین زننده است که روی اعتبار و محبوبیتش نزد خیلی از هواداران تاج اثر منفی گذاشته! همین پاسخ شما به بنده انتقاد است اما توهین نبوده. انتقاد و توهین دو بحث کاملا متفاوت است گرچه هنوز امثال شاهرخ و شاهین برای من نوعی خاطره انگیز و دوست داشتنی هستند اما باید پذیرفت در شأن ایشان نبود چنین توهینی اونم به خالق 4 و یکی از خوبهای تاریخ باشگاه .

  • ناشناس 12 سپتامبر 2020 / 2:49 ب.ظ

    شماهم فکرنکنم استقلالی باشی بیشترمیخوره بهت که لونگی باشی به تو چه که اسطوره پیسکسوت باشگاه به یک اسطوره جوانترانتقادکرده

  • تاج 11 سپتامبر 2020 / 3:26 ب.ظ

    حیف برای تو شاهرخ!!!! اگه بااین حرفا بخوای بین هوادارای تاج تفرقه بندازی و تاج بزرگ را دشمن شاد کنی دیگه جای بخشش از طرف هوادار نخواهی گذاشت! خوبه بگیم دهه 60 که دخترامون سیبیل داشتن داداشت ابرو بند مینداخت! یا توکه دم از تعصب میزنی چطور در بحرانی ترین روزها و کاپیتان تاج بودی به سمت دشمن رفتی!!؟؟ خجالت بکش! خداشاهده برای من هوادار یکی از اسطوره های تاج بودی…….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید