کد خبر:5885
پ

حمله تند جباری به فرهاد مجیدی: مجیدی مقصر اصلی از دست رفتن قهرمانی است!

علی جباری پیشکسوت استقلال در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص اتفاقات این باشگاه و از دست رفتن قهرمانی جام حذفی موضوعاتی را مطرح کرد که قابل تامل به نظر می رسند.   حمله تند جباری به فرهاد مجیدی: مجیدی مقصر اصلی از دست رفتن قهرمانی است!   همه حاشیه ها از مجیدی شروع شد/ […]

علی جباری پیشکسوت استقلال در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص اتفاقات این باشگاه و از دست رفتن قهرمانی جام حذفی موضوعاتی را مطرح کرد که قابل تامل به نظر می رسند.

 

حمله تند جباری به فرهاد مجیدی: مجیدی مقصر اصلی از دست رفتن قهرمانی است!

 

همه حاشیه ها از مجیدی شروع شد/ اگر او استعفا نمی داد، استقلال قهرمان شده بود

?استقلال وارد حاشیه شده بود و بازی بدی را انجام داد. متاسفانه استعفای مجیدی ضربه زیادی به استقلال زد، او بد موقعی استعفا داد.

?آقای مجیدی فکر می کند هر چه او بگوید را باید گوش بدهند. زمانی که سعادتمند مدیر عامل استقلال شد چند بار از او دعوت کرد که به دفترش برود با این حال مجیدی نرفت و حتی سعادتمند مجبور شد خود به دیدنش برود.

? مجیدی زمانی که به استقلال آمد گفت با امضای معنوی هواداران می آیم اما با وجود این که هواداران می گفتند نیاید، او به استقلال آمد.

?مجیدی حتی در استعفایش هم هواداران استقلال را در نظر نگرفت و فقط به زبان می گوید هواداران. اگر هواداران مهم بودند شما چطور چند ساعت بعد از خوشحالی آن ها از برد دربی استعفا دادید؟

? او در زمان بازی کردنش هم چند بار استقلال را در میانه راه رها کرد و رفت. مجیدی همیشه با تصمیمات احساسی خود به استقلال ضربه زده و استعفای او قبل از بازی هم باعث شد تا تیم به حاشیه برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید