کد خبر:38112
پ

حمله ابراهیم قاسم پور به کامرانی فر: می خواهند اخراج اسکوچیچ را گردن ما بیاندازند

ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: موش و گربه بازی درنیاورید و توپ مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ را در زمین من نیندازید. حمله ابراهیم قاسم پور به کامرانی فر: می خواهند اخراج اسکوچیچ را گردن ما بیاندازند اینکه بگوییم نباید فلان موضوع را می‌گفتید درست نیست. از ما درخواست کردند به عنوان اعضای […]

ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: موش و گربه بازی درنیاورید و توپ مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ را در زمین من نیندازید.

حمله ابراهیم قاسم پور به کامرانی فر: می خواهند اخراج اسکوچیچ را گردن ما بیاندازند

اینکه بگوییم نباید فلان موضوع را می‌گفتید درست نیست. از ما درخواست کردند به عنوان اعضای کمیته فنی نظر خود را در مورد اسکوچیچ بگوییم. موارد فنی را کنار بحث‌های مدیریتی این مربی قرار دادیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که او نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. این نظر را نیز اعلام کردیم. آیه قرآن که غلط نشده است. تصمیم گیرنده نیز خود اعضای هیأت رئیسه هستند و تکلیف را مشخص کنند.

با ماجدی در آن جلسه تلفنی صحبت کردیم. او نیز اعلام کرد هرچه نظر کمیته فنی باشد مورد تأیید من نیز هست زیرا خودش به دلیل انجام یک کار مهم نمی توانست به جلسه کمیته فنی بیاید. شاید این کار هم اساسی‌تر از حضور در جلسه کمیته فنی بود اما تلفنی در جریان مسائل قرار گرفت.

برای جمع‌بندی جلسه به این نتیجه رسیدیم که همان موضوعی را که در جمع خبرنگاران گفتم، بگوییم. همانگونه که خیلی از چیزهای دیگر را که می‌توانستیم بگوییم، نگفتیم. اما درمورد اینکه می‌خواهند توپ را در زمین ما بیندازند باید بگویم فوتبالم در جوانی بد نبود و اگر آقایان فوتبال بازی‌ کردن‌شان خوب نبود مقداری روپایی تمرین کنند.

بحث من این است چرا زودتر تکلیف اسکوچیچ مشخص نمی‌شود تا موضوع تا این اندازه کش و قوس پیدا نکند. مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ خیلی طولانی شده است. خودشان باید یکبار تصمیم بگیرند تا پس از تأیید یا رد کمیته فنی آن را اعلام کند. همیشه عادت داریم کار را دقیقه 90 بیندازیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید