کد خبر:20477
پ

حضور فکری روی نیمکت آلومینیوم اراک | گزینه جذاب هواداران استقلال!

در حالی که به نظر می رسد وزارت ورزش به خواست هیئت مدیره و هواداران استقلال مبنی بر برکناری محمود فکری بی توجه بوده و سرمربی استقلال تا چند بازی باقیمانده تا نیم فصل فرصت دارد تا سر و سامانی به وضعیت خود و تیمش بدهد، با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم اراک و پیوستنش […]

در حالی که به نظر می رسد وزارت ورزش به خواست هیئت مدیره و هواداران استقلال مبنی بر برکناری محمود فکری بی توجه بوده و سرمربی استقلال تا چند بازی باقیمانده تا نیم فصل فرصت دارد تا سر و سامانی به وضعیت خود و تیمش بدهد، با جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم اراک و پیوستنش به تراکتور به نظر می رسد استعفا یا برکناری فکری از سمتش در استقلال و حضور او در آلومینیوم اراک، یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای او و استقلال خواهد بود.

 

حضور فکری روی نیمکت آلومینیوم اراک | گزینه جذاب هواداران استقلال!

حضور فکری روی نیمکت آلومینیوم اراک | گزینه جذاب هواداران استقلال!

محمود فکری در مدت 15 هفته ای که در استقلال سکان هدایت این تیم را در اختیار داشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و کیفیت ضعیف بازیهای استقلال و نمایش های بدون برنامه ای که هواداران استقلال از تیمشان در این مدت دیدند، آنها را به این نتیجه رسانده که سطح محمود فکری و کادرش در حد همان تیم های میانه جدولی همچون نساجی و آلومینیوم اراک است که با وتبال واکنش گرا در مسابقات حاضر می شوند و برای پیروزی در بازیها از خود ایده و طرح خاصی ندارند بلکه منتظر اتفاقات بازی و اشتباهات حریف برای گلزنی و سپس دفاع منطقه ای و ضد حمله می مانند که ممکن است این کلیشه همیشه جواب ندهد و تیم شما گل اول بازی را دریافت کند و آنگاه است که بازگشت به بازی برای سرمربی که پلن دیگری برای حمله کردن ندارد، بسیار سخت خواهد شد.

 

هر چه که هست به نظر می رسد خروج فکری در این مقطع که نه بازیکنان، نه هواداران و نه هیئت مدیره خواهان بقای او روی نیمکت استقلال هستند، هم به نفع او و هم به نفع استقلال خواهد بود.

شاید اگر اصرار فکری به ماندن همچنان ادامه داشته باشد، او نیز به سرنوشت علیرضا منصوریان دچار شود که به بدترین شکل ممکن از این تیم جدا شد و راههای بازگشت خود به این تیم را برای همیشه به روی خود بست اما اگر فکری در این شرایط استقلال را تحویل مربی بعدی بدهد، همچنان بلیطش برای بازگشت به استقلال محفوظ خواهد ماند چرا که تیم را در رده سوم جدول تحویل داده است و اختلاف زیادی با صدر جدول ندارد.

اگر فکری نیز مثل منصوریان فکر کند و اختلاف امتیاز استقلال با صدر جدول زیاد شود، او نیز مثل صمد مرفاوی، منصوریان، پرویز مظلومی که اتفاقاً همه آنها به نوعی در استقلال علی حضور دارند، در فهرست بلک لیست هواداران استقلال قرار می گیرند و هرگز مورد حمایتهای بعدی قرار نخواهد داشت.

 

پی نوشت: شاید اگر فکری در خلوت فکر به این موضوع فکر کند که برای نتیجه گیری تیم، بازیکنان او باید دل به کار دهند و اکنون که مشخص شده چند بازیکن استقلال از او دلخور هستند و دل به کار نمی دهند و نتیجه ای نیز برای او و استقلال متصور نیست، شاید بهتر باشد تا قبل از اینکه حیثیت حرفه ای خود را نزد هواداران استقلال از دست بدهد با احترام از این تیم جدا شود چرا که به طور مشخصی بازیکنان با او به بن بست تاکتیکی کامل رسیده اند و همین نرات که در فصل گذشته ستاره های درخشان لیگ بودند، تحت تاکتیک های کادر فنی فعلی به بازیکنان بی خطر در محوطه جریمه حریفان تبدیل شده اند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 21 فوریه 2021 / 10:28 ب.ظ

    مجیدی از صدر ۱۴ امتیاز عقب افتاد نرفت تو بلک لیست. بعد مگه نظر هوادار مهمه؟وزارت ورزشه که مربی های آشغال (جز استراماچونی )برا ما منصوب میکنه اما برای رقیب یکی از یکی بهتر

    • امین 22 فوریه 2021 / 8:12 ق.ظ

      یادته چطوری عقب انداختنش؟ بازی با فولاد یادته؟ دربی یادته ؟ با ناداوری عقب انداختنش وگرنه از لحاظ سبک بازی عالی بود. هوادار کودن نیست میفهمه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید